Notícies Fundación Arquia

NOVETATS EDICIÓ 2008-2009

28 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

- Formeu part de la nova XARXA SOCIAL d'arquitectes
- Nou jurat i comissari en l'edició actual
- Pujada d'un nombre IL·LIMITAT de realitzacions
- Autogestió de la informació
- Navegueu pel nou web d'arquia/próxima

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha confiat el comissariat d'aquesta edició 2008-2009 a l'arquitecte CARLOS QUINTÁNS.
El jurat, compost pel comitè científic i el comissari, encarregat d'escollir les realitzacions que formaran part del catàleg i l'exposició en línia arquia/próxima 2010, està format en aquesta edició 2008-2009 per:

Félix Arranz San Vicente (representant zona llevant)
Francisco Cifuentes Utrero (representant illes)
Santiago Cirugeda Parejo (representant zona sud)
Fernando Díaz-Pinés Mateo (representant FQ)
Javier Mozas Lérida (representant zona nord)
Ricardo Sánchez Lampreave (representant zona centre)

Aquesta edició s'inicia a partir de setembre de 2009 i finalitza el 31 de desembre de 2009, però la informació es podrà actualitzar fins al 28 de febrer de 2010.

El jurat valorarà la informació que estigui pujada a la pàgina web del 28 de febrer, no obstant això, l'usuari registrat podrà seguir actualitzant la informació que desitgi a partir de l'1 d'abril, però ja no serà valorada pel jurat d'aquesta edició.

L'alta al registre és exclusiva per a persones que s'hagin titulat com a arquitectes superiors en qualsevol de les escoles tècniques superiors d'arquitectura de l'estat espanyol, sempre que no hagin transcorregut més de deu (10) anys des de la data de titulació, (A PARTIR DE L'1 DE GENER DE 1998, PER PARTICIPAR EN AQUESTA EDICIÓ)