Notícies Fundación Arquia

Presència de la Fundació a la XI BEAU

30 SEPTIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

IX BEAU

La Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme és una iniciativa del Govern d'Espanya, a través de la Secretaria d'Estat d'Habitatge i Actuacions Urbanes del Ministeri de Foment, que té com a objectiu reconèixer les millors obres i projectes arquitectònics i urbanístics desenvolupats per professionals espanyols dins i fora de les nostres fronteres, així com per estrangers que desenvolupen la seva tasca a Espanya. En l'organització, hi col·laboren diferents entitats, com el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya (CSCAE) i la Fundació Caixa d'Arquitectes.

Un dels objectius prioritaris de la Fundació Caixa d'Arquitectes és la difusió de la cultura i, concretament, de l'activitat arquitectònica a través de diversos programes, com la labor editorial. Fidel a aquest objectiu, la Fundació Caixa d'Arquitectes se sent especialment satisfeta d'editar el Catàleg de la XI Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme.

Entre les 40 candidatures finalistes per al Catàleg de la XI BEAU, hi ha premiades 4 obres que pertanyen a arquitectos del programa arquia / próxima (2 en la categoria Arquitectura Institucional, 1 en la categoria Arquitectura Oci i Cultura i 1 en la categoria Arquitectura Oficines, Indústria i Comerç).

Dins dels premiats, en la categoria de Projecte Jove, es concedeix el premi al Centre de Rem a Alange (Badajoz), de l'arquitecte José María Sánchez García, i una de les dues mencions al Centre Cívic 'Mercat de Ferreríes' a Tortosa (Tarragona), de Josep Camps i Olga Felip, tots tres arquitectes del programa arquia / próxima.

Podeu descarregar aquí la nota de premsa sobre el lliurament de premis de la XI BEAU.