Notícies Fundación Arquia

Arquia/próxima tutorial: associacions

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Davant dels dubtes d'alguns usuaris, i entenent la complexitat real d'una professió cada cop més participada, a arquia/próxima hem volgut explicar, de forma molt senzilla, com us podeu inscriure com a associació en aquesta edició. Aquest tutorial en vídeo explica com podeu crear una associació un cop creat el vostre perfil a arquia/próxima. També explica com incloure projectes d'un perfil com a projectes de l'associació i com incloure-hi altres perfils. Cada cop queda menys per tancar el termini d'inscripció! Esperem que aquests tutorials solucionin tots els dubtes, així que ara ja no teniu excuses. Pugeu els vostres perfils i projectes a la tercera edició d'arquia/próxima abans del 31 de gener!