Notícies Fundación Arquia

JOSÉ MARÍA SÁNCHEZ GARCÍA, nou membre del jurat de la V edició 2014-2015 arquia/próxima

04 ENERO 2016 / PRÓXIMA

José María Sánchez García ha estat escollit pels arquitectes pròxims que compleixen els requisits de participació com el seu representant en el jurat d'aquesta V edició del programa.

V edició 2014-2015 del programa arquia/próxima: FUTUR IMPERFECTE

29 JUNIO 2015 / PRÓXIMA

Registreu-vos com a arquitecte PRÒXIM i publiqueu al web de la Fundació Arquia les vostres realitzacions.

Optaran a ser seleccionades pel jurat de la present edició per a la seva publicació en un catàleg. A més, podreu guanyar el premi arquia/próxima dotat amb 15.000 euros. Coneixeu totes les novetats!

IV FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA 2014: CONEGUEU ELS PREMIATS I DESCARREGUEU EL CATÀLEG

06 NOVIEMBRE 2014 / PRÓXIMA

El passat 23 d'octubre, es va celebrar a Granada la IV edició del Fòrum Arquia Próxima, l'esdeveniment de referència de l'arquitectura jove al nostre país, que mostra, en cada edició, arquitectes joves amb un altíssim nivell, voluntat de superació i vocació per a aquesta professió.

DECISIÓ DEL JURAT DE LA IV EDICIÓ 2012-2013 DEL PROGRAMA ARQUIA/PRÓXIMA

19 JUNIO 2014 / PRÓXIMA

El jurat, que es va reunir el passat 28 d'abril a la seu de la Caixa d'Arquitectes de Madrid, va preseleccionar 221 de les 670 noves realitzacions presentades en aquesta edició, i va triar les 120 realitzacions que formaran part del catàleg en línia, així com les 29 realitzacions que explicaran els seus autors en el marc del IV FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA 2014: FORA que tindrà lloc el proper 23 D'OCTUBRE a Granada i en el qual es donarà a conèixer:

NO US PERDEU LES REFLEXIONS DEL JURAT D'ARQUIA/PRÓXIMA A LA REUNIÓ DEL PASSAT 28 D'ABRIL de 2014 A MADRID

02 MAYO 2014 / PRÓXIMA

El passat 28 d'abril, va tenir lloc a la seu d'Arquia, al carrer Barquillo de Madrid, la reunió del jurat arquia/próxima, de la IV edició 2012-2013. Hi van assistir Eva Franch, comissària general, Emilio Tuñón, patró de la Fundació Arquia, Toni Gironès, comissari de la línia Obra Nova / Projecte, Izaskun Chinchilla, comissària de la línia Interiorisme i Rehabilitació, Luís Úrculo, comissari de la línia Cultura, Investigació i Formació, Andrés Jaque, comissari de la línia Ciutat i Territori i Gerardo García-Ventosa, director de la Fundació Arquia.

INFORME DE PARTICIPACIÓ DE LA IV CONVOCATÒRIA 2012-2013

31 MARZO 2014 / PRÓXIMA

La participació en la IV CONVOCATÒRIA 2012-2013  compta amb un total de 670 noves realitzacions registrades i 870 arquitectes participants, dels quals 129 s'han donat d'alta en el període comprès entre l'1 de febrer de 2012 i el 3 de març de 2014. Podeu descarregar més avall l'informe de les realitzacions i els arquitectes registrats en aquesta edició.

Últims dies per participar en la IV convocatòria!

20 FEBRERO 2014 / PRÓXIMA

El termini per al registre de realitzacions de la IV Edició arquia / próxima 2012-2013 està obert i finalitzarà el 3 de març de 2014 (12:00 h). A les 12:00 h, les realitzacions amb autories pendents de vinculació NO participaran en aquesta convocatòria.

El nombre de realitzacions que es poden publicar és IL·LIMITAT.

Les realitzacions optaran a ser seleccionades pel jurat i la comissària de l'edició actual per publicar-les en un catàleg. A més, s'escollirà una de les realitzacions, que aconseguirà el Premi arquia / próxima 2014 dotat amb 15.000 euros.

AMPLIAT EL TERMINI D'INSCRIPCIÓ FINS Al 28 DE FEBRER DE 2014

19 DICIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

A causa de la coincidència en el temps del final del període d'inscripció del programa arquia/próxima i la implantació de la nova plataforma web FQ, s'amplia el termini d'inscripció fins al 28 DE FEBRER DE 2014, tant per registrar-se com per pujar les realitzacions. Esperem poder oferir així un període d'acostament de l'usuari a la nova eina en línia.

IV Edició arquia/próxima 2012-2013

11 NOVIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes presenta la IV edició 2012-2013 del programa arquia/próxima per a joves arquitectes, amb un nou format més proper, actualitzat i participatiu. En la seva quarta edició, arquia/próxima aposta, amb més força que mai, per construir un gran fòrum d'arquitectura jove, amb la qual cosa afavoreix la interacció entre usuaris, la participació activa amb el jurat a través del nou portal arquia/próxima i la comunicació permanent a través de les xarxes socials. Properament, podreu participar en el nostre nou fòrum web, del qual podeu veure un avanç a www.foroarquiaproxima.es. PARTICIPEU A LA NOVA CONVOCATÒRIA, PODREU GUANYAR 15.000 EUROS!

Premi Laus Bronze concedit als elements de difusió del III Fòrum arquia/próxima 2012

24 JULIO 2013 / PRÓXIMA

La proposta d'elements de difusió que l'estudi 'desescribir' va realitzar per al III Fòrum arquia/próxima: Nous Formats està entre els projectes guardonats amb un Premi Laus Bronze dins de la categoria de disseny gràfic, subcategoria conjunt d'elements coordinats.