Notícies Fundación Arquia

JA ESTAN DISPONIBLES AL CATÀLEG EN LÍNIA I ELS VÍDEOS DEL FÒRUM LA CORUNYA 2012

13 DICIEMBRE 2012 / PRÓXIMA
Ja podeu veure tots els vídeos del Fòrum la Corunya 2012: NOUS FORMATS, que va tenir lloc el passat 25 d'octubre al Museu de Belles Arts de la Corunya.
A més, ja estan pujades totes les realitzacions al nou catàleg en línia.

INTELIGENCIA COLECTIVA 2.0 de Zoohaus ha guanyat el Premi arquia/próxima 2012, dotat amb 15.000 euros

03 MAYO 2012 / PRÓXIMA

El jurat, que es va reunir el passat 12 d'abril a la seu de la Caixa d'Arquitectes de Madrid, l'ha valorat com a exemple complet i complex de NOUS FORMATS, tant en la forma de treballar: un col·lectiu de col·lectius (Zoohaus està format per Zuloark, Pez [estudi], León 11, entre d'altres), com en el suport: web.

ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A LA III CONVOCATÒRIA 2010-2011

20 MARZO 2012 / PRÓXIMA

Èxit de participació a la III convocatòria 2010-2011, amb un total de 1.445 realitzacions noves registrades i 991 arquitectes participants. Podeu descarregar més avall l'informe de les realitzacions i els arquitectes registrats en aquesta edició.

LA DECISIÓ DEL JURAT ES FARÀ PÚBLICA A PARTIR DE LA PRIMERA SETMANA DE MAIG.

23 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Aquest cop, la professora Henriette Kaelble ha hagut de substituir el nostre estimat professor Walter Hugendubel. Des de la seva oficina, continuen intentant descobrir les claus que defineixen Arquia/próxima. En aquest capítol podem veure les impressions d'Ariadna Cantís, Jose María Ezquiaga, Belinda Tato, Guillen Augé i Quid Studio, que ens deixen la seva opinió de per què cal presentar-se al Premi Arquia/próxima. Recordeu que el termini finalitza aquest 31 de gener!!

Arquia/próxima tutorial: associacions

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Davant dels dubtes d'alguns usuaris, i entenent la complexitat real d'una professió cada cop més participada, a arquia/próxima hem volgut explicar, de forma molt senzilla, com us podeu inscriure com a associació en aquesta edició. Aquest tutorial en vídeo explica com podeu crear una associació un cop creat el vostre perfil a arquia/próxima. També explica com incloure projectes d'un perfil com a projectes de l'associació i com incloure-hi altres perfils. Cada cop queda menys per tancar el termini d'inscripció! Esperem que aquests tutorials solucionin tots els dubtes, així que ara ja no teniu excuses. Pugeu els vostres perfils i projectes a la tercera edició d'arquia/próxima abans del 31 de gener!

30 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Us presentem el segon capítol de testimonis d'Arquia/próxima. En aquesta ocasió, els entrevistats responen a la pregunta "Amb què continuarà próxima?", on reflexionen tant sobre els possibles futurs de la nostra professió des de la perspectiva de l'arquitectura jove com sobre els nous mètodes de difusió d'aquesta arquitectura. Al vídeo apareixen Iván López Munuera, Guzmán de Yarza, Gonzalo Herrero Delicado, Nekane Aramburu, Javier Peña Ibáñez, Taller de Casquería, Eva Morales de Lapanadería i, per descomptat, el professor Walter Hungendubel. Aprofitem l'avinentesa per desitjar-vos un feliç any nou i que tingueu un augment de realitzacions relaxat i fructífer.

Ampliem el termini!

27 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA
Donat l'èxit del concurs, ampliem el termini del registre fins al 31 de gener de 2011! Registreu-vos com a arquitecte d'arquia/próxima i publiqueu les vostres realitzacions directament. Formaran part de la nostra galeria i podreu visualitzar-les i actualitzar-les constantment. El jurat de l'edició 2011 podrà seleccionar-les per publicar-les a un catàleg i presentar-les a una exposició virtual. A més, podeu guanyar 15.000 € si la vostra obra resulta premiada. Participeu-hi! Inscriviu-vos i pugeu els vostres projectes, sense límits! Fins al 31 de gener de 2012. Entreu a http://fundacion.arquia.es/proxima/

Arquia/próxima tutorial: creació de perfil i realitzacions

23 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Per a tots els despistats hem fet aquest vídeo, un tutorial on s'explica detalladament com crear un perfil d'arquia próxima, com pujar una realització i com publicar-la perquè formi part del concurs d'aquesta tercera edició. Feu-li un cop d'ull si teniu qualsevol dubte. Per a més preguntes, podeu consultar les instruccions o utilitzar el fòrum per fer-les. Hem ampliat els terminis!! Recordeu que podreu pujar i publicar les vostres realitzacions fins al 31 de gener de 2012. Animeu-vos i participeu!!!

23 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Comencem una nova sèrie de minivídeos documentals que recullen les opinions d'agents relacionats amb Arquia/próxima. Jurats, ambaixadors, antics guanyadors d'Arquia/próxima, estudiants... Tots ens contesten a una sèrie de preguntes que els hem fet. En aquest primer capítol podeu veure un recull dels comentaris a la pregunta 'Per a què serveix Arquia/próxima?'. I d'aquí a molt poc tindreu les respostes íntegres dels entrevistats al nostre canal de Youtube. En aquest capítol, per ordre d'aparició, Iván López Munuera, Guzmán de Yarza, María Jose Marcos, Nekane Aramburu, Javier Peña Ibáñez, Taller de Casquería i Eva Morales de Lapanadería. Gaudiu-lo.

Arquia/próxima - Catàleg 2010

21 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

No us perdeu el vídeo del segon catàleg Arquia/próxima. Hi trobareu totes les realitzacions de l'edició 2009-2010. A l'edició actual, de 2012, Arquia/próxima inaugurarà el catàleg digital, un catàleg on s'exposaran 128 realitzacions catalogades i 24 seleccionades, i al qual es podrà accedir des de qualsevol lloc. Animeu-vos a participar al proper catàleg d'Arquia/próxima.