Notícies Fundación Arquia

Exposició en línia del II Fòrum arquia / próxima Madrid 2010

16 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA
No us perdeu el vídeo de l'exposició en línia del II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010, que es va celebrar el passat 21 d'octubre de 2010 a l'ETSA-Madrid. Hi trobareu les obres premiades i algunes de les obres presentades a l'edició anterior d'arquia/próxima. Recorda que, si bé l'actual convocatòria es tanca el 31 de desembre de 2011, les realitzacions es podran pujar fins al 31 gener de 2012.

Arquia / próxima - The final countdown

05 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

S'inicia el compte enrere. En només un mes finalitza el termini d'inscripció per a tots els arquitectes joves que vulguin participar en aquesta edició. Queda només un mes perquè us inscriviu al web d'arquia/próxima, però encara podreu pujar les vostres realitzacions sense límit fins al 31 gener de 2012.

Recordeu que arquia/próxima no només premiarà al guanyador amb 15.000 euros, sinó que també realitzarà una selecció de les obres més rellevants del panorama pròxim espanyol. No ho deixeu per a última hora i pugeu les vostres realitzacions.

Arquia/próxima. Catàleg 2008 a YouTube

02 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arquia/próxima estrena el seu canal de Youtube, i ho fa amb un vídeo on es mostra el primer catàleg "Arquia/próxima".

En aquest canal podreu trobar totes les novetats que vagin passant al llarg d'aquesta convocatòria dels premis "Arquia/próxima 2012", des de vídeos explicatius de com utilitzar la plataforma en línia i impressions dels jurats, fins a vídeos relacionats amb les realitzacions i els equips participants a "Arquia/próxima". No deixeu de visitar aquest nou format audiovisual d'"Arquia/próxima".

Retrospecters d'arquia/próxima

25 NOVIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arriben els "retrospecter" d'arquia/próxima, un espai per recordar com vam ser de grans quan érem molt més petits.

Tots els dies, fins que es tanqui el termini d'inscripció en aquesta tercera edició d'arquia/próxima, farem un repàs, a través de Facebook, d'algunes de les realitzacions seleccionades a les anteriors dues edicions de próxima. Projectes d'índole i format molt diferent, que repassaran alguna de la millor arquitectura jove que s'ha produït a tot el país. Recorda que, si bé l'actual convocatòria es tanca el 31 de desembre de 2011, les realitzacions es podran pujar fins al 31 gener de 2012.

Arquia /próxima a Facebook, Twitter i Youtube

24 NOVIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arquia/próxima és el programa cultural de la Fundació Caixa d'Arquitectes, iniciat l'any 2007, concebut per oferir suport als arquitectes espanyols en els 10 primers anys d'exercici professional i basat en la difusió, promoció i posada en valor de les seves realitzacions i principis com a professionals.

Presència de la Fundació a la XI BEAU

30 SEPTIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

La Fundació de la Caixa d'Arquitectes col·labora en la BEAU mitjançant l'edició del seu catàleg. Dijous passat, 21 de juliol, es va realitzar el lliurament dels premis de la XI BEAU, en els quals han estat seleccionats diversos integrants del programa arquia/próxima.

3ª edició Premi arquia / próxima 2010 - 2011

30 AGOSTO 2011 / PRÓXIMA

3a edició Premi arquia/próxima. 15.000 € al vostre abast. Participeu-hi!

Pugeu els vostres projectes. Sense límits! Fins al 31 de desembre de 2011.

ARIADNA CANTIS - COMISSÀRIA III EDICIÓ ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha confiat el comissariat de la III edició del programa arquia/próxima a l'arquitecta ARIADNA CANTIS, qui designarà, al seu torn, els membres del nou jurat d'aquesta edició 2010-2011.

II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: ‘EN CANVI’

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OCTUBRE 2010 & ndash; ETSA MADRID

El congrés s'ha plantejat biennalment com a culminació del programa arquia/próxima. La tasca prèvia de registre de les realitzacions dels joves arquitectes a través d'aquesta plataforma de la Fundació de la Caixa d'Arquitectes es cataloga i se selecciona.