• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Proper tancament de la IX Convocatòria arquia/tesis

30 MAYO 2013 / TESIS

Us recordem que el termini d'inscripció al concurs de tesis finalitza el proper 12 juny 2013.Consulteu les bases de participació a la pàgina de l'edició actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013

S'obre la nova convocatòria del IX Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura

05 ABRIL 2013 / TESIS

El termini d'admissió de la documentació sol·licitada s'iniciarà l'11 d'abril de 2013 i finalitzarà el 12 de juny de 2013.

Premis del VIII Concurs Biennal arquia/tesis

23 DICIEMBRE 2011 / TESIS
El 10 de desembre, el jurat d'arquia/tesis, presidit per José Manuel López-Peláez i format per Elisa Valero Ramos, Cristina Gastón Guirao, Emilio Tuñón Álvarez i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis) com a secretari, ha premiat les tesis 'Los huesos de Fisac', de Fermin Gonzalez Blanco, i 'El viaje de Oriente', de Ricardo Daza Caicedo. Han obtingut una menció les tesis de Daniel Esguevillas Cuesta, Mara Sánchez Llorens, Pablo Tena Gómez i Pere Fuertes Pérez.

S'obre la nova convocatòria per al Concurs de Tesis d'Arquitectura 2011

22 ENERO 2011 / TESIS

El termini d'admissió per al VIII Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura es va obrir el passat 11 d'abril i estarà actiu fins al 8 de juny de 2011.