• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Rafael Aburto

11 MARZO 2014 / FUNDACIÓ

Amb motiu de la defunció del Sr. Rafael Aburto, el Patronat de la Fundació Arquia vol expressar les seves més sentides condolences a familiars i amics. Ens unim al condol de la professió per la pèrdua de, en paraules de l'autor de la nostra publicació arquia/tesis 18, Rafael Aburto, arquitecte, Iñaki Bergera, un magnífic arquitecte, una figura destacada de la nostra modernitat i, especialment, una extraordinària persona.

NOVA COL·LECCIÓ ARQUIA/MAESTROS

26 FEBRERO 2014 / FUNDACIÓ

La col·lecció arquia/maestros és un programa cultural produït i editat per la Fundació Arquia, que consisteix en els enregistraments (monografies audiovisuals) d'entrevistes a arquitectes rellevants de l'arquitectura contemporània.

Ja podeu consultar els guanyadors dels tallers The Architect is Present

21 FEBRERO 2014 / FUNDACIÓ

Ja disponible al web FQ la llista dels guanyadors per assistir a cadascun dels tallers que es desenvoluparan dins del marc de l'exposició 'The Architect is Present', comissariada per Luis Fernández-Galiano / Arquitectura Viva.

Consulteu la llista aquí.

Convocatòria de beques de la Fundació Caixa d'Arquitectes i la Fundación ICO per a estudiants d'arquitectura i joves arquitectes

15 ENERO 2014 / FUNDACIÓ

La Fundació Caixa d'Arquitectes i la Fundación ICO convoquen 75 places per a estudiants d'arquitectura i joves arquitectes destinades a la realització de cinc 'tallers' al Museu ICO.
Les places pretenen donar als candidats la possibilitat de complementar mitjançant 'tallers' organitzats per la Fundación ICO els coneixements adquirits durant la seva formació.

Consulteu les bases i incriviu-vos aquí