• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Arquia Social ha estat distingida per la Creu Roja per la seva tasca de suport als professionals de l'arquitectura

11 DICIEMBRE 2017 / FUNDACIÓ

El Programa de Reactivació Professional d'Arquia Social ha estat reconegut per la seva contribució a la millora de l'ocupabilitat.

Ja podeu consultar les gairebé 6.000 obres del Registre SUDOE

22 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓ

L'arquitectura del segle XX a Espanya, Gibraltar i les regions franceses d'Aquitaine, Auvergne, Languedoc-Roussillon, Limousin, Midi-Pyrénées i Poitou-Charente.

Una casa sempre és la manifestació de la persona en si

16 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓ

Openhouse va néixer per una necessitat personal de compartir un espai i un projecte, amb gent local. Coneixem Mariluz Vidal, cofundadora d'OPENHOUSE magazine a Arquetipos núm. 3.

La nova escola del poblat de Bissiga a Burkina Faso

13 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓ

La participació activa de tot el poblat en les diferents fases i la capacitació de la població local en tècniques constructives sostenibles, claus del projecte.