Notícies Fundación Arquia

Descobriu els vídeos d''EN CANVI', del Fòrum Madrid 2010

ARIADNA CANTIS - COMISSÀRIA III EDICIÓ ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha confiat el comissariat de la III edició del programa arquia/próxima a l'arquitecta ARIADNA CANTIS, qui designarà, al seu torn, els membres del nou jurat d'aquesta edició 2010-2011.

II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: ‘EN CANVI’

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OCTUBRE 2010 & ndash; ETSA MADRID

El congrés s'ha plantejat biennalment com a culminació del programa arquia/próxima. La tasca prèvia de registre de les realitzacions dels joves arquitectes a través d'aquesta plataforma de la Fundació de la Caixa d'Arquitectes es cataloga i se selecciona.

'COMEDOR ESCOLAR TIPO' DE 'LAPANADERÍA' S'EMPORTA EL PREMI ARQUIA/PRÓXIMA 2010, DOTAT AMB 15.000 €

02 JULIO 2010 / PRÓXIMA

El jurat l'ha destacat com un projecte rigorós en el qual s'analitzen les condicions d'aquestes dependències escolars i en què s'ofereix una proposta de mínims amb altes dosis de sensibilitat i seny, i que ofereix una esperança de cara a fer front a les noves condicions que la societat està experimentant.

NOVETATS EDICIÓ 2008-2009

28 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

- Formeu part de la nova XARXA SOCIAL d'arquitectes
- Nou jurat i comissari en l'edició actual
- Pujada d'un nombre IL·LIMITAT de realitzacions
- Autogestió de la informació
- Navegueu pel nou web d'arquia/próxima

COMUNICAT ALS AUTORS DE REALITZACIONS EDICIÓ 2006-07

08 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

Es comunica que les realitzacions adjuntes a l'arxiu annex no es podran modificar ni actualitzar fins que es completin les dades en relació amb l'autoria d'aquesta.

Per solucionar aquesta situació, cal que els membres de l'associació que signa la realització es posin en contacte amb la Fundació Caixa d'Arquitectes a través del correu próxima@arquia.es

PROP DE 800 REALITZACIONS PRESENTADES EN L'EDICIÓ 2006-2007

07 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

En aquest registre obert de realitzacions de l'edició 2006-2007, es pot trobar la informació sobre arquitectes, tipologies de les realitzacions, zones geogràfiques on s'ubiquen, obres, tesis censades. Les categories en què els arquitectes van incloure les seves realitzacions van ser: projectes, obres, acció social, acció cultural i formativa i investigació.