Notícies Fundación Arquia

col·lecció arquia/tesis

18 MAYO 2011 / FUNDACIÓ

Surt a la venda el número 33 de la col·lecció arquia/tesis Mélnikov a París, 1925 Ginés Garrido

Publicacions

18 MAYO 2011 / FUNDACIÓ

Presentació del llibre ALEJANDRO DE LA SOTA amb IÑAKI ABALOS, JOSEP LLINÀS i MOISÉS PUENTE. Sala d'actes ETSA-Madrid

Pròximament, podreu descarregar gratuïtament els llibres descatalogats de la col·lecció arquia / tesis

16 MAYO 2011 / PUBLICACIONS

Els títols que es podran descarregar properament són: La lección de las ruinas; Nuevas poblaciones en la España de la Ilustración; El orden frágil de la arquitectura; Apuntes de viaje al interior del tiempo; La arquitectura de Gunnar Asplund; Cornelis Van Eesteren; El árbol, el camino, el estanque, ante la casa; Mies: el proyecto como revelación del lugar i Arquitecturas excavadas

La Cimbra 8: Una arquitectura de la humildad

05 ABRIL 2011 / PUBLICACIONS

Ressenya sobre la publicació La Cimbra 8. ‘Una arquitectura de la humildad’, de Juhani Pallsmaa, al blog ‘islas y territorio’ en data 30 d'abril de 2011. El blog ‘islas y territorio’, de Federico García Barba, realitza comentaris sobre arquitectura, urbanisme, territori, paisatgisme, illes i ciutats.

S'obre la nova convocatòria per al Concurs de Tesis d'Arquitectura 2011

22 ENERO 2011 / TESIS

El termini d'admissió per al VIII Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura es va obrir el passat 11 d'abril i estarà actiu fins al 8 de juny de 2011.

II Fòrum arquia / próxima Madrid 2010

10 DICIEMBRE 2010 / FUNDACIÓ

Descobriu els vídeos d''EN CANVI', del Fòrum Madrid 2010

ARIADNA CANTIS - COMISSÀRIA III EDICIÓ ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha confiat el comissariat de la III edició del programa arquia/próxima a l'arquitecta ARIADNA CANTIS, qui designarà, al seu torn, els membres del nou jurat d'aquesta edició 2010-2011.

II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: ‘EN CANVI’

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OCTUBRE 2010 & ndash; ETSA MADRID

El congrés s'ha plantejat biennalment com a culminació del programa arquia/próxima. La tasca prèvia de registre de les realitzacions dels joves arquitectes a través d'aquesta plataforma de la Fundació de la Caixa d'Arquitectes es cataloga i se selecciona.

'COMEDOR ESCOLAR TIPO' DE 'LAPANADERÍA' S'EMPORTA EL PREMI ARQUIA/PRÓXIMA 2010, DOTAT AMB 15.000 €

02 JULIO 2010 / PRÓXIMA

El jurat l'ha destacat com un projecte rigorós en el qual s'analitzen les condicions d'aquestes dependències escolars i en què s'ofereix una proposta de mínims amb altes dosis de sensibilitat i seny, i que ofereix una esperança de cara a fer front a les noves condicions que la societat està experimentant.