• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Presència de la Fundació a la XI BEAU

30 SEPTIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

La Fundació de la Caixa d'Arquitectes col·labora en la BEAU mitjançant l'edició del seu catàleg. Dijous passat, 21 de juliol, es va realitzar el lliurament dels premis de la XI BEAU, en els quals han estat seleccionats diversos integrants del programa arquia/próxima.

Catàleg de la XI Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme

29 SEPTIEMBRE 2011 / PUBLICACIONS

Surt a la venda el nou catàleg de la XI Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme

3ª edició Premi arquia / próxima 2010 - 2011

30 AGOSTO 2011 / PRÓXIMA

3a edició Premi arquia/próxima. 15.000 € al vostre abast. Participeu-hi!

Pugeu els vostres projectes. Sense límits! Fins al 31 de desembre de 2011.

Premi a la col·lecció arquia/documental a la VII BIENNAL IBEROAMERICANA (BIAU)

24 JULIO 2011 / AUDIOVISUALS

La FUNDACIÓ CAIXA D'ARQUITECTES rep el Premi de Publicacions en l'apartat “altres suports”, atorgat per la BIAU a la VII BIENNAL IBEROAMERICANA D'ARQUITECTURA I URBANISME (BIAU) per la seva col·lecció arquia/documental en suport DVD.

RECONEIXEMENT, MENCIÓ I FINALISTA EN ELS PREMIS FAD 2011 DE PENSAMENT I CRÍTICA

23 JULIO 2011 / PUBLICACIONS

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha obtingut el reconeixement de la continuada tasca editorial, al risc i a la iniciativa, fins i tot en temps de dificultats econòmiques, en els apartats documental, temes, cintra i tesis.

Documentals – col·lecció arquia/documental

22 JULIO 2011 / AUDIOVISUALS

Ressenya sobre la col·lecció arquia/documental al suplement Cultura(s) del diari La Vanguardia, publicat el 6 d'octubre de 2010.

Documentals – col·lecció arquia/documental

22 JULIO 2011 / AUDIOVISUALS

Ressenya sobre la col·lecció arquia/documental al suplement Babelia del diari El País, publicat el 5 d'abril de 2008.