• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Testimonis d'Arquia/próxima

30 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Us presentem el segon capítol de testimonis d'Arquia/próxima. En aquesta ocasió, els entrevistats responen a la pregunta "Amb què continuarà próxima?", on reflexionen tant sobre els possibles futurs de la nostra professió des de la perspectiva de l'arquitectura jove com sobre els nous mètodes de difusió d'aquesta arquitectura. Al vídeo apareixen Iván López Munuera, Guzmán de Yarza, Gonzalo Herrero Delicado, Nekane Aramburu, Javier Peña Ibáñez, Taller de Casquería, Eva Morales de Lapanadería i, per descomptat, el professor Walter Hungendubel. Aprofitem l'avinentesa per desitjar-vos un feliç any nou i que tingueu un augment de realitzacions relaxat i fructífer.

Ampliem el termini!

27 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA
Donat l'èxit del concurs, ampliem el termini del registre fins al 31 de gener de 2011! Registreu-vos com a arquitecte d'arquia/próxima i publiqueu les vostres realitzacions directament. Formaran part de la nostra galeria i podreu visualitzar-les i actualitzar-les constantment. El jurat de l'edició 2011 podrà seleccionar-les per publicar-les a un catàleg i presentar-les a una exposició virtual. A més, podeu guanyar 15.000 € si la vostra obra resulta premiada. Participeu-hi! Inscriviu-vos i pugeu els vostres projectes, sense límits! Fins al 31 de gener de 2012. Entreu a http://fundacion.arquia.es/proxima/

Arquia/próxima tutorial: creació de perfil i realitzacions

23 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Per a tots els despistats hem fet aquest vídeo, un tutorial on s'explica detalladament com crear un perfil d'arquia próxima, com pujar una realització i com publicar-la perquè formi part del concurs d'aquesta tercera edició. Feu-li un cop d'ull si teniu qualsevol dubte. Per a més preguntes, podeu consultar les instruccions o utilitzar el fòrum per fer-les. Hem ampliat els terminis!! Recordeu que podreu pujar i publicar les vostres realitzacions fins al 31 de gener de 2012. Animeu-vos i participeu!!!

Testimonis d'Arquia/próxima

23 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Comencem una nova sèrie de minivídeos documentals que recullen les opinions d'agents relacionats amb Arquia/próxima. Jurats, ambaixadors, antics guanyadors d'Arquia/próxima, estudiants... Tots ens contesten a una sèrie de preguntes que els hem fet. En aquest primer capítol podeu veure un recull dels comentaris a la pregunta 'Per a què serveix Arquia/próxima?'. I d'aquí a molt poc tindreu les respostes íntegres dels entrevistats al nostre canal de Youtube. En aquest capítol, per ordre d'aparició, Iván López Munuera, Guzmán de Yarza, María Jose Marcos, Nekane Aramburu, Javier Peña Ibáñez, Taller de Casquería i Eva Morales de Lapanadería. Gaudiu-lo.

Arquia/próxima - Catàleg 2010

21 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

No us perdeu el vídeo del segon catàleg Arquia/próxima. Hi trobareu totes les realitzacions de l'edició 2009-2010. A l'edició actual, de 2012, Arquia/próxima inaugurarà el catàleg digital, un catàleg on s'exposaran 128 realitzacions catalogades i 24 seleccionades, i al qual es podrà accedir des de qualsevol lloc. Animeu-vos a participar al proper catàleg d'Arquia/próxima.

Exposició en línia del II Fòrum arquia / próxima Madrid 2010

16 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA
No us perdeu el vídeo de l'exposició en línia del II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010, que es va celebrar el passat 21 d'octubre de 2010 a l'ETSA-Madrid. Hi trobareu les obres premiades i algunes de les obres presentades a l'edició anterior d'arquia/próxima. Recorda que, si bé l'actual convocatòria es tanca el 31 de desembre de 2011, les realitzacions es podran pujar fins al 31 gener de 2012.

Arquia / próxima - The final countdown

05 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

S'inicia el compte enrere. En només un mes finalitza el termini d'inscripció per a tots els arquitectes joves que vulguin participar en aquesta edició. Queda només un mes perquè us inscriviu al web d'arquia/próxima, però encara podreu pujar les vostres realitzacions sense límit fins al 31 gener de 2012.

Recordeu que arquia/próxima no només premiarà al guanyador amb 15.000 euros, sinó que també realitzarà una selecció de les obres més rellevants del panorama pròxim espanyol. No ho deixeu per a última hora i pugeu les vostres realitzacions.

Arquia/próxima. Catàleg 2008 a YouTube

02 DICIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arquia/próxima estrena el seu canal de Youtube, i ho fa amb un vídeo on es mostra el primer catàleg "Arquia/próxima".

En aquest canal podreu trobar totes les novetats que vagin passant al llarg d'aquesta convocatòria dels premis "Arquia/próxima 2012", des de vídeos explicatius de com utilitzar la plataforma en línia i impressions dels jurats, fins a vídeos relacionats amb les realitzacions i els equips participants a "Arquia/próxima". No deixeu de visitar aquest nou format audiovisual d'"Arquia/próxima".

Retrospecters d'arquia/próxima

25 NOVIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arriben els "retrospecter" d'arquia/próxima, un espai per recordar com vam ser de grans quan érem molt més petits.

Tots els dies, fins que es tanqui el termini d'inscripció en aquesta tercera edició d'arquia/próxima, farem un repàs, a través de Facebook, d'algunes de les realitzacions seleccionades a les anteriors dues edicions de próxima. Projectes d'índole i format molt diferent, que repassaran alguna de la millor arquitectura jove que s'ha produït a tot el país. Recorda que, si bé l'actual convocatòria es tanca el 31 de desembre de 2011, les realitzacions es podran pujar fins al 31 gener de 2012.

Arquia /próxima a Facebook, Twitter i Youtube

24 NOVIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

Arquia/próxima és el programa cultural de la Fundació Caixa d'Arquitectes, iniciat l'any 2007, concebut per oferir suport als arquitectes espanyols en els 10 primers anys d'exercici professional i basat en la difusió, promoció i posada en valor de les seves realitzacions i principis com a professionals.