• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Projecció de documentals en sales

29 MARZO 2012 / AUDIOVISUALS

La Fundació Caixa d'Arquitectes ofereix a les escoles d'arquitectura i col·legis d'arquitectes d'espanya, així com a les institucions que giren entorn de l'arquitectura i el disseny, títols publicats a la col·lecció arquia/documental, per projectar-los en sales no comercials (entrada gratuïta) amb la finalitat de promoure la creació de cicles documentals d'arquitectura.

ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A LA III CONVOCATÒRIA 2010-2011

20 MARZO 2012 / PRÓXIMA

Èxit de participació a la III convocatòria 2010-2011, amb un total de 1.445 realitzacions noves registrades i 991 arquitectes participants. Podeu descarregar més avall l'informe de les realitzacions i els arquitectes registrats en aquesta edició.

LA DECISIÓ DEL JURAT ES FARÀ PÚBLICA A PARTIR DE LA PRIMERA SETMANA DE MAIG.

Descàrrega gratuïta d'arquia/tesis 10 'Apuntes de viaje al interior del tiempo', de Luis M. Mansilla

07 MARZO 2012 / FUNDACIÓ

Ja està disponible per als usuaris FQ la descàrrega gratuïta en PDF de la publicació arquia/tesis 10 "Apuntes de viaje al interior del tiempo" de Luis M. Mansilla

LUIS MORENO MANSILLA

23 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓ

Amb motiu de la mort de Luis Moreno Mansilla, el Patronat de la Fundació Caixa d'Arquitectes vol expressar el seu condol als familiars i els amics.

[+] Segueix llegint

Descàrrega gratuïta d'arquia/tesis 08 “La columna y el muro”, Manuel Iñiguez

21 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓ

Ja està disponible per als usuaris FQ la descàrrega gratuïta en PDF de la publicació arquia/tesis 08 ‘La columna y el muro’, de Manuel Iñiguez.

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE 'Enric Miralles, 1972-2000' - Dimarts 21 de febrer a les 19.30 h

20 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓ

Participaran a l'acte els arquitectes Luis Moreno Mansilla, Emilio Tuñón Álvarez, Josep Maria Rovira i el periodista Llàtzer Moix.

Dimarts 21 de febrer a les 19:30 h

Sala d'Actes del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. Plaça Nova, 5. 08002 Barcelona

Testimonis d'Arquia/próxima

23 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Aquest cop, la professora Henriette Kaelble ha hagut de substituir el nostre estimat professor Walter Hugendubel. Des de la seva oficina, continuen intentant descobrir les claus que defineixen Arquia/próxima. En aquest capítol podem veure les impressions d'Ariadna Cantís, Jose María Ezquiaga, Belinda Tato, Guillen Augé i Quid Studio, que ens deixen la seva opinió de per què cal presentar-se al Premi Arquia/próxima. Recordeu que el termini finalitza aquest 31 de gener!!

Arquia/próxima tutorial: associacions

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Davant dels dubtes d'alguns usuaris, i entenent la complexitat real d'una professió cada cop més participada, a arquia/próxima hem volgut explicar, de forma molt senzilla, com us podeu inscriure com a associació en aquesta edició. Aquest tutorial en vídeo explica com podeu crear una associació un cop creat el vostre perfil a arquia/próxima. També explica com incloure projectes d'un perfil com a projectes de l'associació i com incloure-hi altres perfils. Cada cop queda menys per tancar el termini d'inscripció! Esperem que aquests tutorials solucionin tots els dubtes, així que ara ja no teniu excuses. Pugeu els vostres perfils i projectes a la tercera edició d'arquia/próxima abans del 31 de gener!

Arquia/temas 34:"Introducción al urbanismo"

03 ENERO 2012 / PUBLICACIONS

Surt a la venda el número 34 de la col·lecció arquia/temas 'Introducción al urbanismo. La evolución de las ciudades: la lección de la Antigüedad', Marcel Poëte. Per a Marcel Poëte (1866-1950), la urbanística és alhora ciència i art, que empra, juntament amb dades estadístiques, coneixements arxivístics variats per a la ciutat antiga i molts altres documents per a la ciutat moderna, en una tasca en la qual és necessari recórrer a cròniques, vistes, històries locals, descripcions i fins i tot obres literàries per tal d'assolir el coneixement de l'organisme urbà per intervenir-hi. L'apreciació que les exigències de l'home no són materials i l'existència de la ciutat antiga com a categoria...