• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A LA III CONVOCATÒRIA 2010-2011

20 MARZO 2012 / PRÓXIMA

Èxit de participació a la III convocatòria 2010-2011, amb un total de 1.445 realitzacions noves registrades i 991 arquitectes participants. Podeu descarregar més avall l'informe de les realitzacions i els arquitectes registrats en aquesta edició.

LA DECISIÓ DEL JURAT ES FARÀ PÚBLICA A PARTIR DE LA PRIMERA SETMANA DE MAIG.

Testimonis d'Arquia/próxima

23 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Aquest cop, la professora Henriette Kaelble ha hagut de substituir el nostre estimat professor Walter Hugendubel. Des de la seva oficina, continuen intentant descobrir les claus que defineixen Arquia/próxima. En aquest capítol podem veure les impressions d'Ariadna Cantís, Jose María Ezquiaga, Belinda Tato, Guillen Augé i Quid Studio, que ens deixen la seva opinió de per què cal presentar-se al Premi Arquia/próxima. Recordeu que el termini finalitza aquest 31 de gener!!

Arquia/próxima tutorial: associacions

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Davant dels dubtes d'alguns usuaris, i entenent la complexitat real d'una professió cada cop més participada, a arquia/próxima hem volgut explicar, de forma molt senzilla, com us podeu inscriure com a associació en aquesta edició. Aquest tutorial en vídeo explica com podeu crear una associació un cop creat el vostre perfil a arquia/próxima. També explica com incloure projectes d'un perfil com a projectes de l'associació i com incloure-hi altres perfils. Cada cop queda menys per tancar el termini d'inscripció! Esperem que aquests tutorials solucionin tots els dubtes, així que ara ja no teniu excuses. Pugeu els vostres perfils i projectes a la tercera edició d'arquia/próxima abans del 31 de gener!