• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Seguiu en directe, a través de la Fundación Caixa d'Arquitectes, la VIII BIAU de Cadis del 10 al 14 de setembre

29 JUNIO 2012 / FUNDACIÓ

Podeu veure totes les conferències de la VIII BIAU de Cadis des de www.arquia.es/VIII-BIAU (a partir del 10 de setembre)

La Fundació rep la Medalla COAC en reconeixement a la seva tasca de promoció de l'exercici de l'arquitectura.

28 JUNIO 2012 / FUNDACIÓ

Per la seva preocupació constant a dotar els arquitectes d'instruments per millorar-ne la formació i aproximar, de forma global, la realitat de professionals i estudiants.

Descàrrega gratuïta d'arquia/tesis 9 'El orden frágil de la arquitectura', de Joaquim Español

19 JUNIO 2012 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris FQ la descàrrega gratuïta en PDF de la publicació arquia/tesis 9 'El orden frágil de la arquitectura', de Joaquim Español.

INTELIGENCIA COLECTIVA 2.0 de Zoohaus ha guanyat el Premi arquia/próxima 2012, dotat amb 15.000 euros

03 MAYO 2012 / PRÓXIMA

El jurat, que es va reunir el passat 12 d'abril a la seu de la Caixa d'Arquitectes de Madrid, l'ha valorat com a exemple complet i complex de NOUS FORMATS, tant en la forma de treballar: un col·lectiu de col·lectius (Zoohaus està format per Zuloark, Pez [estudi], León 11, entre d'altres), com en el suport: web.