• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

PREMIS DE LA XII BIENNAL ESPANYOLA D'ARQUITECTURA I URBANISME 2013 - Inflexión/Turning Point -

28 JUNIO 2013 / FUNDACIÓ

El jurat de la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme 2013 premia 15 propostes i reconeix com a finalistes 27 obres i projectes.

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 26. MIES VAN DER ROHE

14 JUNIO 2013 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el volum 26: el documental MIES, dirigit per Michael Blackwood (Estats Units, 1986-56') i narrat pel biògraf de l'arquitecte, Franz Schulze.

Premis FAD 2013: arquia/tesis 36 'El plan Poché', Premi FAD 2013 de Pensament i Crítica, i la cimbra 10 'La arquitectura como arte impuro', finalista.

03 JUNIO 2013 / PUBLICACIONS

El jurat ha decidit concedir el Premi FAD 2013 de Pensament i Crítica a la publicació 'Plan Poché', de Raúl Castellanos Gómez, de la col·lecció arquia/tesis, juntament amb dues publicacions més i ha atorgat la condició de finalista a la publicació 'La arquitectura como arte impuro', de Antón Capitel, de la col·lecció 'la cimbra', juntament amb quatre obres més. Ambdues publicacions estan editades per la Fundació Caixa d'Arquitectes.

Proper tancament de la IX Convocatòria arquia/tesis

30 MAYO 2013 / TESIS

Us recordem que el termini d'inscripció al concurs de tesis finalitza el proper 12 juny 2013.Consulteu les bases de participació a la pàgina de l'edició actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013

Presentació d'arquia /documental 24: 'ÁLVARO SIZA. Transformando la realidad’ al COAM

08 MAYO 2013 / AUDIOVISUALS

La Fundación Arquitectura COAM i la Fundació Caixa d'Arquitectes presenten el documental "ÁLVARO SIZA. Transformando la realidad", dirigit per Michael Blackwood a la sala d'actes de LASEDE COAM, al carrer Hortaleza, 63 de Madrid.

Descàrrega gratuïta arquia/tesis núm. 14: 'Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam’, de Julián Galindo González

08 MAYO 2013 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris registrats al web de la Fundació, la descàrrega i visualització gratuïtes en PDF de la publicació arquia/tesis nº14 ‘Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdamde Julián Galindo González, editat per la Fundació l'any 2003.

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 25. BUCKMINSTER FULLER

23 ABRIL 2013 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el volum 25: el documental EL MUNDO DE FULLER, obra de Robert Snyder, el multipremiat cineasta guanyador d'un Oscar de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques de Hollywood.

Oportunidad!! Selección de Libros de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€. (Hasta 30 de Abril de 2013) CONSULTA AQUÍ LOS LIBROS QUE SE HAN AGOTADO!

15 ABRIL 2013 / PUBLICACIONS

AGOTADOS: 'La Caja Mágica. Cuerpo y escena' de Federico Quesada, 'Rafael Aburto, arquitecto' de Iñaki Bergera, 'Arquitectura del Sur de Marruecos' de Vicent Soriano Alfaro.

Consigue una selección de publicaciones de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€ hasta agotar existencias.

Hasta el 30 de abril de 2013. OFERTA FINALIZADA.

S'obre la nova convocatòria del IX Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura

05 ABRIL 2013 / TESIS

El termini d'admissió de la documentació sol·licitada s'iniciarà l'11 d'abril de 2013 i finalitzarà el 12 de juny de 2013.

XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. INFLEXIÓN / TURNING POINT

03 ABRIL 2013 / FUNDACIÓ

El Ministeri de Foment, a través de la Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl, en col·laboració amb el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya(CSCAE) i la Fundació Caixa d'Arquitectes, convoca la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme corresponent al bienni 2011-2012.