• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Premi Laus Bronze concedit als elements de difusió del III Fòrum arquia/próxima 2012

24 JULIO 2013 / PRÓXIMA

La proposta d'elements de difusió que l'estudi 'desescribir' va realitzar per al III Fòrum arquia/próxima: Nous Formats està entre els projectes guardonats amb un Premi Laus Bronze dins de la categoria de disseny gràfic, subcategoria conjunt d'elements coordinats.

Descàrrega gratuïta d'arquia/tesis 21 'Arquitecturas excavadas', de Mario Algarín Comino

03 JULIO 2013 / PUBLICACIONS

La Fundació segueix recuperant les publicacions de la col·lecció arquia/tesis descatalogades per descarregar-les en PDF. Posem a la disposició dels usuaris registrats al web de la Fundació, la descàrrega i visualització gratuïtes en PDF de la publicació arquia/tesis 21 'Arquitecturas excavadas', de Mario Algarín Comino.