• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 28. MIGUEL FISAC

31 DICIEMBRE 2013 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el volum 28: el documental LA DELIRANTE HISTORIA DE LA PAGODA, dirigit per Andrés Rubio (Espanya, 2011-56'). Obra de l'arquitecte Miguel Fisac, l'edifici, popularment conegut com La Pagoda, va ser demolit el 1999 davant de l'expectació d'arquitectes i del propi autor.

AMPLIAT EL TERMINI D'INSCRIPCIÓ FINS Al 28 DE FEBRER DE 2014

19 DICIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

A causa de la coincidència en el temps del final del període d'inscripció del programa arquia/próxima i la implantació de la nova plataforma web FQ, s'amplia el termini d'inscripció fins al 28 DE FEBRER DE 2014, tant per registrar-se com per pujar les realitzacions. Esperem poder oferir així un període d'acostament de l'usuari a la nova eina en línia.

Decisió del IX concurs arquia/tesis

17 DICIEMBRE 2013 / TESIS

L'11 de desembre, el jurat del IX Concurs de tesis doctorals d'arquitectura, presidit per Xavier Monteys Roig, i compost per Luís Martínez Santa-María, María Melgarejo Belenguer, Carlos Gómez Agustí, i amb veu, però sense vot, Carlos Martí Arís, que actua com a secretari, han premiat les tesis «Solo imágenes. La tarjeta postal, vehículo de conocimiento urbano», de Jordi Sardà Ferran i «Bekleidung. Los trajes de la arquitectura», d'Óscar Rueda Jiménez.

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 27. KISHO KUROKAWA

15 NOVIEMBRE 2013 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el volum 27: el documental LA TORRE CÁPSULA DE NAKAGIN, dirigit per la realitzadora Rima Yamazaki (Estats Units, 2010-58'). Obra de l'arquitecte Kisho Kurokawa, la torre (1972) constitueix un dels símbols del metabolisme, el moviment manifestat a Japó el 1960.

IV Edició arquia/próxima 2012-2013

11 NOVIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes presenta la IV edició 2012-2013 del programa arquia/próxima per a joves arquitectes, amb un nou format més proper, actualitzat i participatiu. En la seva quarta edició, arquia/próxima aposta, amb més força que mai, per construir un gran fòrum d'arquitectura jove, amb la qual cosa afavoreix la interacció entre usuaris, la participació activa amb el jurat a través del nou portal arquia/próxima i la comunicació permanent a través de les xarxes socials. Properament, podreu participar en el nostre nou fòrum web, del qual podeu veure un avanç a www.foroarquiaproxima.es. PARTICIPEU A LA NOVA CONVOCATÒRIA, PODREU GUANYAR 15.000 EUROS!

Ja som 10.000 usuaris a la Fundació FQ!

08 NOVIEMBRE 2013 / FUNDACIÓ

El mes de setembre de 2013, el web de la Fundació ha superat les 10.000 persones registrades. Les noves propostes de la Fundació han suposat que en dos anys el nombre de persones registrades s'hagi doblat. Des de la Fundació Caixa d'Arquitectes agraïm a tots l'interès que mostreu cap als nostres programes i activitats.

Descàrrega gratuïta: arquia/tesis 11 'La arquitectura de Gunnar Asplud', de Manuel López-Peláez

07 OCTUBRE 2013 / PUBLICACIONS

La Fundació segueix recuperant les publicacions de la col·lecció arquia/tesis descatalogades per baixar en PDF.

Ja està disponible per als usuaris registrats al web de la Fundació la descàrrega i visualització gratuïtes en PDF de la publicació arquia/tesis 11 La arquitectura de Gunnar Asplund, de José Manuel López-Peláez.