• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

AMPLIAT EL TERMINI D'INSCRIPCIÓ FINS Al 28 DE FEBRER DE 2014

19 DICIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

A causa de la coincidència en el temps del final del període d'inscripció del programa arquia/próxima i la implantació de la nova plataforma web FQ, s'amplia el termini d'inscripció fins al 28 DE FEBRER DE 2014, tant per registrar-se com per pujar les realitzacions. Esperem poder oferir així un període d'acostament de l'usuari a la nova eina en línia.

IV Edició arquia/próxima 2012-2013

11 NOVIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes presenta la IV edició 2012-2013 del programa arquia/próxima per a joves arquitectes, amb un nou format més proper, actualitzat i participatiu. En la seva quarta edició, arquia/próxima aposta, amb més força que mai, per construir un gran fòrum d'arquitectura jove, amb la qual cosa afavoreix la interacció entre usuaris, la participació activa amb el jurat a través del nou portal arquia/próxima i la comunicació permanent a través de les xarxes socials. Properament, podreu participar en el nostre nou fòrum web, del qual podeu veure un avanç a www.foroarquiaproxima.es. PARTICIPEU A LA NOVA CONVOCATÒRIA, PODREU GUANYAR 15.000 EUROS!