• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

INFORME DE PARTICIPACIÓ DE LA IV CONVOCATÒRIA 2012-2013

31 MARZO 2014 / PRÓXIMA

La participació en la IV CONVOCATÒRIA 2012-2013  compta amb un total de 670 noves realitzacions registrades i 870 arquitectes participants, dels quals 129 s'han donat d'alta en el període comprès entre l'1 de febrer de 2012 i el 3 de març de 2014. Podeu descarregar més avall l'informe de les realitzacions i els arquitectes registrats en aquesta edició.

Presentació de la col·lecció arquia/maestros: ORIOL BOHIGAS, RAFAEL MONEO i JUAN NAVARRO BALDEWEG

27 MARZO 2014 / AUDIOVISUALS

La presentació de la col·lecció arquia/maestros va comptar amb la presència dels tres arquitectes protagonistes i del Sr. Rafael Catalá Polo, secretari d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge.

Reflexions entorn de l'arquitectura mitjançant reproducció en temps real

24 MARZO 2014 / AUDIOVISUALS

Taula rodona Reflexions entorn de l'arquitectura amb la participació dels protagonistes dels primers números de la col·lecció arquia/maestros:

Oriol Bohigas, Rafael Moneo i Juan Navarro Baldeweg, actuant com a moderador Luis Fernández-Galiano.

CONNECTEU-VOS AQUÍ!

25 de març a les 19.30 h a www.arquia.es/maestros123

Rafael Aburto

11 MARZO 2014 / FUNDACIÓ

Amb motiu de la defunció del Sr. Rafael Aburto, el Patronat de la Fundació Arquia vol expressar les seves més sentides condolences a familiars i amics. Ens unim al condol de la professió per la pèrdua de, en paraules de l'autor de la nostra publicació arquia/tesis 18, Rafael Aburto, arquitecte, Iñaki Bergera, un magnífic arquitecte, una figura destacada de la nostra modernitat i, especialment, una extraordinària persona.

NOVA COL·LECCIÓ ARQUIA/MAESTROS

26 FEBRERO 2014 / FUNDACIÓ

La col·lecció arquia/maestros és un programa cultural produït i editat per la Fundació Arquia, que consisteix en els enregistraments (monografies audiovisuals) d'entrevistes a arquitectes rellevants de l'arquitectura contemporània.

Ja podeu consultar els guanyadors dels tallers The Architect is Present

21 FEBRERO 2014 / FUNDACIÓ

Ja disponible al web FQ la llista dels guanyadors per assistir a cadascun dels tallers que es desenvoluparan dins del marc de l'exposició 'The Architect is Present', comissariada per Luis Fernández-Galiano / Arquitectura Viva.

Consulteu la llista aquí.

Últims dies per participar en la IV convocatòria!

20 FEBRERO 2014 / PRÓXIMA

El termini per al registre de realitzacions de la IV Edició arquia / próxima 2012-2013 està obert i finalitzarà el 3 de març de 2014 (12:00 h). A les 12:00 h, les realitzacions amb autories pendents de vinculació NO participaran en aquesta convocatòria.

El nombre de realitzacions que es poden publicar és IL·LIMITAT.

Les realitzacions optaran a ser seleccionades pel jurat i la comissària de l'edició actual per publicar-les en un catàleg. A més, s'escollirà una de les realitzacions, que aconseguirà el Premi arquia / próxima 2014 dotat amb 15.000 euros.

Nou catàleg de la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. Inflexión / Turning Point

12 FEBRERO 2014 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris registrats al web de la Fundació la visualització en PDF del catàleg de la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. "Inflexión/Turning Point", editat per la Fundació, resultat de la col·laboració amb el Ministeri de Foment en la realització de la XII BEAU.

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 29. JULIUS SHULMAN

27 ENERO 2014 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el volum 29: el documental ACÚSTICA VISUAL. LA MODERNIDAD DE JULIUS SHULMAN, dirigit per Eric Bricker (Estats Units, 2009-83'). Narrat per l'actor Dustin Hoffman, el documental celebra la vida i la carrera d'un dels principals fotògrafs d'arquitectura del segle XX.

arquia/tesis 38 La tradición innovada. Escritos sobre regresión y modernidad, de Juan Domingo Santos

22 ENERO 2014 / PUBLICACIONS

Ja està a la venda arquia/tesis 38 La tradición innovada. Escritos sobre regresión y modernidad, de Juan Domingo Santos.