• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Conferència de Rafael Moneo sobre Utzon a arquia/filmoteca

25 JUNIO 2014 / FILMOTECA

Rafael Moneo prescindeix del detall, de l'anècdota, de l'interès més privat, per atendre els problemes arquitectònics que l'Òpera plantejava amb una actitud crítica que sembla entendre millor els conflictes a què va donar lloc la seva construcció.

INTERIOR. Catàleg del Pavelló Espanyol a la XIV Biennal de Venècia 2014.

19 JUNIO 2014 / FUNDACIÓ

Ja està disponible al web de la Fundació Arquia, per a usuaris verificats o acreditats, la visualització en PDF del catàleg del pavelló espanyol a la XIV Biennal de Venècia 2014, editat per la Fundació Arquia.

DECISIÓ DEL JURAT DE LA IV EDICIÓ 2012-2013 DEL PROGRAMA ARQUIA/PRÓXIMA

19 JUNIO 2014 / PRÓXIMA

El jurat, que es va reunir el passat 28 d'abril a la seu de la Caixa d'Arquitectes de Madrid, va preseleccionar 221 de les 670 noves realitzacions presentades en aquesta edició, i va triar les 120 realitzacions que formaran part del catàleg en línia, així com les 29 realitzacions que explicaran els seus autors en el marc del IV FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA 2014: FORA que tindrà lloc el proper 23 D'OCTUBRE a Granada i en el qual es donarà a conèixer:

Process, a way of thinking – Glenn Murcutt a arquia/filmoteca

18 JUNIO 2014 / FILMOTECA

'I am talking about the conservation of materials, the conservation of land, the keeping of old growth forests, the understanding of how we might be able to find a sustainable building.' Paraules de Glenn Murcutt com a presentació de la seva classe magistral.

Le Corbusier en la India a arquia/filmoteca

11 JUNIO 2014 / FILMOTECA

Els dos documentals de Manu Rewal, Le Corbusier en la India, relaten la seva aventura en aquest país, per mitjà de documents, escrits i dibuixos del propi Le Corbusier, i amb entrevistes realitzades als seus col·laboradors, als seus clients i a crítics d'arquitectura,

Tòquio - Intercalary Spaces a arquia/filmoteca

27 MAYO 2014 / FILMOTECA

El documental recorre edificis en miniatura construïts en petits solars que demostren una gran inventiva per part dels seus autors i la gent que els habita, la qual cosa els converteix en exemples arquitectònics excepcionals.

Descàrrega gratuïta d'arquia/tesis 17: La caja mágica. Cuerpo y escena de Fernando Quesada

07 MAYO 2014 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris acreditats al web de la Fundació la descàrrega i visualització en PDF gratuïtes de la publicació arquia/tesis 17: La caja mágica. Cuerpo y escena de Fernando Quesada.