• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

Premis Fundació Arquia. Concurs Scalae

29 SEPTIEMBRE 2014 / FUNDACIÓ

En el marc del III Congrés Internacional de la Fundación Arquitectura y Sociedad, celebrat a Pamplona els dies 11, 12 i 13 de juny de 2014, la Fundació Arquia ha lliurat els premis corresponents al concurs 'app scalae'.

Philip Johnson - Diary of An Eccentric Architect a arquia/filmoteca

19 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

‘My place in New Canaan is…a diary of an eccentric architect’. Així comença una fascinant mirada a l'interior de la ment d'un dels arquitectes més creatius i rellevants.

Conferència de Josep Lluís Sert al Congrés d'Arquitectes de Granada el 1982 a arquia/filmoteca.

16 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Coneixeu la trajectòria professional d'aquest magnífic arquitecte a través de les seves vivències.

Arroyo Matriz a arquia/filmoteca

05 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

‘Abans que passeig… La Castellana va ser rierol' audiovisual Arroyo Matriz, de Maitane Díaz Prieto i Mauro Doncel Marchán, Menció VIDEOURBANA a la VIII BIAU de Càdis 2012

Arne Jacobsen per Félix Solaguren-Beascoa a arquia/filmoteca

03 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

L'entorn nòrdic sempre ha representat un focus arquitectònic de gran interès. La situació perifèrica, la història, les característiques geogràfiques i climàtiques han estat factors fonamentals per establir una profunda base cultural pròpia que en reafirma la identitat com a poble. Félix Solaguren-Beascoa

Enquesta en línia a arquitectes, estudiants d'arquitectura i usuaris d'Arquia

03 SEPTIEMBRE 2014 / FUNDACIÓ

Opineu a l'enquesta arquia i guanyeu un viatge a Nova York!

El termini de participació és des de l'1 de setembre fins al 31 de desembre de 2014.

Diller Scofidio+Renfro - Reimagining Lincoln Center and the High Line a arquia/filmoteca

27 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

Audiovisual sobre Diller Scofido+Renfro, que destaca per les seves provocadores exhibicions de projectes teòrics que desdibuixen les fronteres entre art i arquitectura, i se centren en el Lincoln Center i la High Line de NY.

Max Bill - Un clásico del futuro a arquia/filmoteca

20 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

Audiovisual sobre Max Bill, arquitecte suís destacat en la generació dels anys trenta a la Bauhaus, generació que va continuar els corrents racionalistes definits per Mondrian, Van Doesburg, Moholy-Nagy i Vantongerloo.

Kieran-Timberlake - Loblolly House (2007), Cellophane House (2008) a arquia/filmoteca

13 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

El documental tracta sobre la firma Kieran Timberlake, estudi d'arquitectura a Filadèlfia, encapçala el moviment d'arquitectura ‘verda’ als Estats Units.

Alberto Campo Baeza - Labor of Love a arquia/filmoteca

07 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

El documental Labor of Love, dirigit per Keith Reamer, ens mostra la concepció i construcció de la Casa Olnick Spanu d'Alberto Campo Baeza a través de tots els seus participants.