• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

José Antonio Coderch a arquia/filmoteca

24 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Coderch llegeix i comenta l'article 'No son genios lo que necesitamos ahora', escrit el 1961, i conversa amb Emilio Donato i R. Santos Torroella.

Documental en DVD + llibre: arquia/documental 30. JOSEP LLUÍS SERT

19 DICIEMBRE 2014 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el seu volum 30: el documental J. LL. SERT. UN SUEÑO NÓMADA, dirigit per Pablo Bujosa Rodríguez (Estats Units/Espanya, 2013-72').

Jorge Gorostiza a arquia/filmoteca

19 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Quan el cinema s'avança a l'arquitectura: proyectos visionarios en las pantallas. (Quan el cinema s'avança a l'arquitectura: projectes visionaris a les pantalles.) A partir de la pel·lícula Things to Come, Jorge Gorostiza ens introdueix en la concepció de la ciutat futura present al cinema.

El sueño de Luis Moya. De la Arquitectura del poder, al poder de la Arquitectura, a arquia/filmoteca

10 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Aquesta és la història de la Universitat Laboral de Gijón, la història que amaguen les seves parets, la història dels milers d'alumnes que van passar per les seves aules, la història de com el geni creador de Luis Moya Blanco i el seu equip d'arquitectes van fer realitat el que, fins aleshores, havia estat una utopia: LA CIUDAD IDEAL.

José Manuel Gallego Jorreto a arquia/filmoteca

03 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

José Manuel Gallego Jorreto ens mostra, a través de tres projectes construïts, les idees i conceptes que rauen en la seva arquitectura.

Juan Navarro Baldeweg a arquia/filmoteca

26 NOVIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Juan Navarro Baldeweg presenta l'edifici de la Biblioteca Puerta de Toledo, englobat en una actuació urbanística més àmplia. Una sèrie de peces fragmentàries, que a una altra escala, generaven unes relacions que unificaven els diferents estrats, i servien de fons al monument.

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Ja disponible a la venda el nou exemplar arquia/temas 36. Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, de Carlos Martí Arís

Jerónimo Junquera a arquia/filmoteca

19 NOVIEMBRE 2014 / FILMOTECA

L'audiovisual mostra les característiques del projecte de la Biblioteca Nacional de la mà de l'arquitecte Jerónimo Junquera, de l'estudi Junquera-Pérez Pita.

Catàleg arquia/próxima 2014: Fora

18 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Ja està disponible al web de la Fundació Arquia, per a usuaris verificats o acreditats, la visualització en PDF del Catàleg arquia/próxima 2014: FORA

arquia/periodico IX BIAU Noves Geografies. Contextos iberoamericans

18 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Ja està disponible al web de la Fundació Arquia, per a usuaris verificats o acreditats, la descàrrega en PDF del diari de la IX BIAU Noves Geografies. Contextos iberoamericans.