• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Villa Mairea, a house under the pines, de Rax Rinnekangas, narrada per Juhani Pallasmaa, a arquia/filmoteca

27 MARZO 2015 / FILMOTECA

Situada en un bosc de pins, al costat d'una vella serradora, s'ha convertit en una de les icones més notables i perdurables de l'arquitectura moderna.

'Building is People', de Lyndon Lorenz, a arquia/filmoteca

19 MARZO 2015 / FILMOTECA

Benvinguts a la metròpolis del demà: Building is People és la celebració de les persones i els processos que generen la creació de les comunitats.

I Convocatòria Beques Arquia en Emprenedoria i Innovació 2015.Participeu-hi!

18 MARZO 2015 / FUNDACIÓ

La Fundació Arquia, la finalitat de fomentar i recolzar la creació d'iniciatives empresarials i impulsar la innovació en l'àmbit de l'arquitectura, amb l'afavoriment de la creació de llocs de treball, convoca, en col·laboració amb Factoría Cultural, dues beques en emprenedoria i innovació, destinades al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

'Saint-Pierre de Firminy-Vert', per Luis Burriel Bielza, a arquia/filmoteca

11 MARZO 2015 / FILMOTECA

L'església de Saint-Pierre de Firminy-Vert forma, al costat de la capella de Notre Dame-du-Haut, a Ronchamp, i el convent de Santa Maria de la Tourette, el conjunt d'obres icòniques de Le Corbusier destinades al culte catòlic.

10 MARZO 2015 / PUBLICACIONS

Ja disponible a la venda el nou exemplar arquia/tesis 39. Tras el viaje de Oriente Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier, de Ricardo Daza.

'Schminke House' de Hans Scharoun a arquia/filmoteca

05 MARZO 2015 / FILMOTECA

"The house that I loved most, was built for the industrialist Schminke in Löbau in Saxony." - Hans Scharoun, als anys 50.

Antonio Fernández Alba a arquia/filmoteca

25 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Antoni Fernández Alba explica les influències en la concepció del Col·legi Nuestra Señora de Santa María, així com els condicionants del context social del moment o la línia educativa del centre educatiu.

Berlin: Symphony of a Great City de Walter Ruttmann a arquia/filmoteca

18 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Des de l'alba fins a l'ocàs del dia, un retrat de Berlín, en què la metròpoli imposa el seu ritme, la seva fascinant traçat i acull la multitud. Referent històric entre els audiovisuals sobre ciutats.

Francisco Mangado a arquia/filmoteca

11 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Francisco Mangado realitza una anàlisi de la seva obra al costat de Carlos Quintans.

MEK-WATSAN a arquia/filmoteca

04 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Descobriu, en 9 minuts, com l'arribada de l'aigua canvia la vida de les persones.