• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

V edició 2014-2015 del programa arquia/próxima: FUTUR IMPERFECTE

29 JUNIO 2015 / PRÓXIMA

Registreu-vos com a arquitecte PRÒXIM i publiqueu al web de la Fundació Arquia les vostres realitzacions.

Optaran a ser seleccionades pel jurat de la present edició per a la seva publicació en un catàleg. A més, podreu guanyar el premi arquia/próxima dotat amb 15.000 euros. Coneixeu totes les novetats!

'Manhatta' (1921), a arquia/filmoteca

17 JUNIO 2015 / FILMOTECA

Audiovisual modernista, amb perspectives cubistes i ritmes de percussió. És, segons paraules de Jan-Christopher Horak, el primer audiovisual avantguardista dels Estats Units.

'Oda a la fábrica abandonada', d'Iñaki Uriarte i Unai Alonso, a arquia/filmoteca

10 JUNIO 2015 / FILMOTECA

A la relació de les persones amb els recintes industrials abandonats es produeix una transferència humana de sentiments diferida.

“SÓC ARQUITECTE I NO CONSTRUEIXO”: BENVINGUTS A L'URBANISME DEL FUTUR

09 JUNIO 2015 / FUNDACIÓ

No et perdis l'apunt més visitat d'aquest mes al blog de Fundació Arquia. L'apunt, escrit per PAISATGE TRANSVERSAL, tracta sobre l'urbanisme de codi obert nascut des de la proposta i la iniciativa de la ciutadania.

'A Procura de Pancho' a arquia/filmoteca

28 MAYO 2015 / FILMOTECA

Animació, il·lustració i realitat es fusionen seguint el viatge d'un estudiant solitari que es trasllada a la ciutat per explorar l'obra vibrant de l'arquitecte i artista Pancho Guedes.

La Casa del Vent

21 MAYO 2015 / FILMOTECA

Arquitectura Expandida ens mostra la construcció col·laborativa d'un annex per a la biblioteca de San Cristóbal a Bogotà.

César Portela a arquia/filmoteca

13 MAYO 2015 / FILMOTECA

Un pas sobre el riu, un refugi, un mirador, un poema estès entre dues ribes: el Pont d'Azuma, de César Portela.

‘Babel’ a arquia/filmoteca

06 MAYO 2015 / FILMOTECA

Henrick Dusollier ens presenta una imatge molt personal i excepcional de la Xina moderna.

Guanyadors de la Beca Arquia d'Emprenedoria i Innovació a Factoría Cultural 2015

30 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

Accediu i consulteu els projectes guanyadors de la beca Arquia d'Emprenedoria 2015.

‘5 Cities, 5 Places, One Day’ a arquia/filmoteca

29 ABRIL 2015 / FILMOTECA

5 edificis en 5 països en un dia mostrats amb una atmosfera cinematogràfica cuidada i amb l'acompanyament de les anècdotes personals dels seus usuaris.