• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

“SÓC ARQUITECTE I NO CONSTRUEIXO”: BENVINGUTS A L'URBANISME DEL FUTUR

09 JUNIO 2015 / FUNDACIÓ

No et perdis l'apunt més visitat d'aquest mes al blog de Fundació Arquia. L'apunt, escrit per PAISATGE TRANSVERSAL, tracta sobre l'urbanisme de codi obert nascut des de la proposta i la iniciativa de la ciutadania.

Guanyadors de la Beca Arquia d'Emprenedoria i Innovació a Factoría Cultural 2015

30 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

Accediu i consulteu els projectes guanyadors de la beca Arquia d'Emprenedoria 2015.

JOSÉ MIGUEL IRIBAS

21 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

Amb motiu de la defunció de José Miguel Iribas, la Fundació Arquia vol expressar el seu condol més sincer a familiars i amics.

Beques Arquia d'Emprenedoria i Innovació - Ampliem el període d'inscripció fins al 22 d'abril

16 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

Teniu una idea? Podeu inscriure-us a la convocatòria de beques Arquia d'Emprenedoria i Innovació fins al 22 d'abril a les 12.00 del migdia.

La Fundació Arquia consolida la seva Filmoteca com tot un referent a Europa, amb més de 500 arxius audiovisuals

10 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

A l'acte, celebrat a la seu del COAM, s'ha presentat la nova mediateca d'Arquia, que ha ampliat la seva línia de continguts de filmografia, amb la qual cosa s'ha convertit en una filmoteca única en l'àmbit arquitectònic per la seva contribució a la formació, preservació d'arxius audiovisuals i promoció de la investigació.

Modificació de la Beca Arquia d'Emprenedoria i Innovació 2015

10 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

S'amplia la cobertura de la beca al segon membre de l'equip, que assumirà Factoría Cultural.