• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

La Fundació Arquia ha estat distingida amb la Medalla CSCAE 2015

25 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDACIÓ

La Medalla CSCAE 2015 ha estat atorgada a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid, a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, a la Fundació Arquitectura i Societat i a la Fundació Arquia.

Álvaro Siza Vieira a arquia/filmoteca

23 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Dos audiovisuals que ens mostren l'obra i singularitat d'Álvaro Siza.

arquia/temas 38, ‘Siza X Siza’

22 SEPTIEMBRE 2015 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per vendre l'exemplar arquia/temas 38 SIZAxSIZA de Juan Rodríguez i Carlos Seoane.

‘A Plea for Modernism’ a arquia/filmoteca

17 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

La difusió i mobilitzacions generades per a la conservació d'una de les icones de l'arquitectura moderna als Estats Units.

El president de la Fundació Arquia, Javier Navarro, a ‘El Economista’

15 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDACIÓ

“Les beques de la Fundació Arquia són tot un referent en el món de l'arquitectura”

‘Obras’, de Hendrick Dusollier, a arquia/filmoteca

09 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Deambulació poètica i gràfica en una visió particular sobre la destrucció dramàtica del barri de la Ribera de Barcelona.

Col·lecció 2015 arquia/maestros: ANTONIO FERNÁNDEZ ALBA, MANUEL GALLEGO i RICARDO BOFILL

09 SEPTIEMBRE 2015 / AUDIOVISUALS

Ja disponibles en venda tres nous volums de la col·lecció.

Vegeu vídeo de promoció.

'Beyond, Varanasi (India)’, a arquia/filmoteca

02 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

El documental recull l'essència de Benarés, descrita com la ciutat més espiritual de l'Índia, un dels llocs del món on el color, el caos i la munió de gent configuren la màgia del cor bategant de l'univers hindú.

‘Kowloon Walled City’ a arquia/filmoteca

22 JULIO 2015 / FILMOTECA

“It was a huge monstrosity of buildings” (era una gran monstruositat d'edificis), petites cases amuntegades les unes damunt les altres, connectades per escales serpentejants penjades de cables, amb passadissos foscos on la policia no gosava entrar.

Francesc Català-Roca a arquia/filmoteca

16 JULIO 2015 / FILMOTECA

Francesc Català-Roca ens explica la seva trajectòria i alguna de les seves realitzacions centrades en l'arquitectura.