• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Concurs internacional convocat per la Fundació Alvar Aalto i la ciutat de Jyväskylä

10 JULIO 2015 / BORSA DE TREBALL

Concurs internacional per a arquitectes.

'A Bronx Morning', de Jay Leyda, a arquia/filmoteca

08 JULIO 2015 / FILMOTECA

Descrita com una simfonia urbana, A Bronx Morning és, alhora, un exercici de cinema amateur i un document de la vitalitat incombustible de Nova York en l'apogeu cosmopolita dels anys trenta.

Acte de lliurament I Beca Arquia / Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Recerca 2015

03 JULIO 2015 / INVESTIGACIÓ

Dijous passat, 2 de juliol, va tenir lloc l'acte de lliurament de la I Beca Arquia / Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Recerca a Nova York 2015.

25 anys de suport a l'arquitectura

02 JULIO 2015 / FUNDACIÓ

La Fundació Arquia celebra, l'any 2015, 25 anys de tasca contínua amb l'objectiu d'oferir propostes innovadores i contribuir de manera significativa en l'àmbit de la difusió de l'arquitectura i la promoció de l'activitat dels arquitectes i estudiants d'arquitectura.