• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

‘La Alameda’, de Juan Sebastián Bollaín, a arquia/filmoteca

16 DICIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Documental que pretén mostrar la destrucció dels nuclis històrics i l'expulsió dels seus habitants.

Decisió del X concurs arquia/tesis

15 DICIEMBRE 2015 / TESIS

L'11 de desembre, el jurat de la X convocatòria del concurs biennal arquia/tesis, presidit per Manuel Gausa i format per Félix Juan Bordes Caballero, Luz Fernández-Valderrama Aparicio, Francisco Javier Cabrera y Cabrera i José Antonio Sosa-Saavedra, director de la col·lecció arquia/tesis, actuant com a secretari, han premiat les tesis d'Ignacio Borrego Gómez-Pallete i Amadeu Santacana Juncosa.

‘Plan of the City’ a arquia/filmoteca

10 DICIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Música, il·lustració, imatges reals i una aclamada orquestra de cambra configuren un audiovisual experimental sobre Nova York.

Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme (XIII BEAU)

10 DICIEMBRE 2015 / BORSA DE TREBALL

Inscripcions fins al 15 de gener de 2016.

Presentació de la nova col·lecció arquia/contextos a Barcelona

04 DICIEMBRE 2015 / PUBLICACIONS

Presentació de la col·lecció el proper 21 de desembre a les 19 h a la llibreria Alibri de Barcelona.

Ampliat el termini d'inscripció al taller Idees per a la rehabilitació del convent de la Concepción Francisca

11 NOVIEMBRE 2015 / BORSA DE TREBALL

Places per a arquitectes joves de tot Espanya i estudiants de fi de carrera.

'The Dome as a Social Model', a arquia/filmoteca

11 NOVIEMBRE 2015 / FILMOTECA

La recuperació dels models d'arquitectura tradicionals de Fabrizio Carola.

HOMENATGE A ÁLVARO SIZA VIEIRA

09 NOVIEMBRE 2015 / FUNDACIÓ

La Fundació Arquia ret homenatge a l'arquitecte portuguès Álvaro Siza, amb motiu de la presentació de la publicació 'Siza X Siza', reunint tres premis Pritzker en la mateixa taula rodona

Una passejada amb Diller, Scofido i Renfro pel High Line de Nova York

29 OCTUBRE 2015 / FILMOTECA

Elizabeth Diller, Ricardo Scofidio i Charles Renfro passegen pel High Line de Nova York explicant les idees clau del projecte.