• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

Els fotògrafs de l'arquitectura moderna

18 MARZO 2016 / PUBLICACIONS

“Fotografía y arquitectura moderna: contextos, protagonistas y relatos desde España” és una publicació que tracta d'establir un primer mapa crític, teòric, documental i historiogràfic sobre el protagonisme de la imatge en la construcció de la modernitat espanyola, a través de la mirada dels fotògrafs, sense els quals l'arquitectura moderna a Espanya no hauria pogut forjar la seva naturalesa i identitat, que s'han transmès imatge a imatge des dels mestres fins als nostres dies.

Anna Heringer a arquia/fimoteca

17 MARZO 2016 / FILMOTECA

Anna Heringer presenta una sèrie de projectes en què l'elecció dels materials i les tècniques de construcció tenen una influència determinant en la distribució dels recursos, la participació i l'equitat.

Das Cabinet des Dr. Caligari a arquia/filmoteca

09 MARZO 2016 / FILMOTECA

Amb un llenguatge formal inspirat en el moviment expressionista alemany, destaca la creació d'una atmosfera amenaçadora a partir dels decorats distorsionats.

CRIDA DE COL·LABORADORS per a nous CORRESPONSALS del BLOG de la Fundació Arquia - Data límit: 8 D'ABRIL

07 MARZO 2016 / FUNDACIÓ

I CONVOCATÒRIA per incorporar 15 corresponsals nous al blog de Fundació Arquia per a l'any 2016, amb l'objectiu de dinamitzar-ne el contingut temàtic.

Ja podeu crear els vostres propis ITINERARIS a partir del directori de realitzacions FQ

02 MARZO 2016 / FUNDACIÓ

Mitjançant la vostra àrea privada, teniu l'oportunitat de crear els vostres itineraris a partir de les realitzacions geolocalitzades publicades en el directori de la plataforma web de Fundació Arquia.

‘Siza X Siza’ a arquia/filmoteca

01 MARZO 2016 / FILMOTECA

Ja està disponible a arquia/filmoteca la presentació de la publicació “Siza X Siza” que va tenir lloc el 20 de novembre de 2015 a la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Madrid, i que va aplegar més de 250 persones en un acte d'homenatge a la trajectòria del reconegut arquitecte portuguès.

‘De Drager’ a arquia/filmoteca

24 FEBRERO 2016 / FILMOTECA

Viatge al pensament de John Habraken, un dels arquitectes més controvertits de la seva generació.

‘The Child’ a arquia/filmoteca

17 FEBRERO 2016 / FILMOTECA

Videoclip que renderitza la ciutat de Nova York, els seus objectes i habitants amb paraules.

Concurs Idees. Pavelló d'Espanya per a la Biennal d'Arquitectura de Venècia 2016

11 FEBRERO 2016 / BORSA DE TREBALL

Elaboració d'un projecte inèdit amb l'argument “UNFINISHED”

CONCURS D'IDEES - PAVELLÓ D'ESPANYA PER A LA BIENNAL DE VENÈCIA - DATA LÍMIT: 1 D'ABRIL DE 2016