• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

‘H2T’ a arquia/filmoteca

20 ABRIL 2016 / FILMOTECA

Microactuacions per a la generació de llocs de trobada i relació al veïnat de Trafaria, a Portugal.

BEQUES 2016-2017 en Cooperació Internacional i Arquitectura de la Conselleria de Foment i Habitatge de la Junta d'Andalusia

19 ABRIL 2016 / BORSA DE TREBALL

2 beques de formació, recerca i suport en matèries relacionades amb la cooperació internacional i el foment de l'arquitectura per al període 2016-2017

La col·lecció ARQUIA/MAESTROS i la tesi 'BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura' han estat premiades a la X BIAU

13 ABRIL 2016 / FUNDACIÓ

També han estat finalistes: “Escritos fundamentales de Gottfried Semper. El fuego y su protección” i “Tras el viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier”.

‘The Absent Column’ a arquia/filmoteca

13 ABRIL 2016 / FILMOTECA

Documental que mostra les justificacions tant per preservar com per aprovar definitivament l'enderrocament del Prentice Women's Hospital, al centre de Chicago.

A Short History of the Highrise a arquia/filmoteca

07 ABRIL 2016 / FILMOTECA

Sèrie documental sobre la història de l'experiència de viure en altura en entorns urbans, part del projecte HIGHRISE.