• Páginas:
  • <<
  • >>

Notícies Fundación Arquia

PROPÓSITOS DE AÑO NUEVO (PROPÒSITS D'ANY NOU), per Iñigo García al bloc de Fundació Arquia

31 DICIEMBRE 2016 / FUNDACIÓ

Us deixem amb els "Propósitos de Año Nuevo" (Propòsits d'Any Nou), d'Iñigo García, en el seu article publicat al blog de la Fundació Arquia.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 33. URBANIZED. El diseño de las ciudades

15 DICIEMBRE 2016 / AUDIOVISUALS

La colección arquia/documental presenta su volumen 33, el documental URBANIZED. EL DISEÑO DE LAS CIUDADES, dirigido por Gary Hustwit (Estados Unidos/Reino Unido, 2011-85').

Classe magistral o presentació del Corporate MBA Arquia Banca ESADE al COAM

24 NOVIEMBRE 2016 / FUNDACIÓ

Sessió d'accés lliure sobre els nous models de negoci, amb motiu de la presentació del Corporate MBA Arquia Banca

Cicle d'autor: "Juan Sebastián Bollaín" a arquia/filmoteca

21 NOVIEMBRE 2016 / FILMOTECA

Arquitecte i urbanista. Director, guionista i productor de cinema i televisió. Autor i editor de publicacions, principalment relacionats amb l'arquitectura i l'urbanisme. Professor de composició i urbanisme a l'ETSA de Sevilla i professor d'interpretació a l'Institut del Teatre de Sevilla (CAT).

La seva obra ha estat premiada en festivals de cinema i d'arquitectura internacionals: edificis, plans d'urbanisme, llibres, sèries de televisió, pel·lícules de ficció (llargmetratges i curtmetratges) i documentals. El 2009 es va exposar part de la seva obra al Museu Nacional Centre d'Art Reina Sofia de Madrid i a la Casa Encendida. La música callada és el seu últim projecte emès per televisió.

03 NOVIEMBRE 2016 / FUNDACIÓ

FUTUR IMPERFECTE: descarregueu el catàleg de la V edició del programa arquia/próxima, que sota aquest lema, ha tingut com a objectiu iniciar una reflexió que permeti encarar la professió amb resistència i sense malenconia.

PERSIANA BARCELONA, de Pau Sarquella i Diana Usón, rep el PREMI ARQUIA/PRÓXIMA 2016, dotat amb 15.000 euros.

03 NOVIEMBRE 2016 / PRÓXIMA

El PREMI ARQUIA/INNOVA, dotat amb 3.000 euros, es va atorgar al BLOG DE PAISAJE TRANSVERSAL.

“DESPLAÇAMENTS”. Catàleg i diari de la X Biennal Iberoamericana d'Arquitectura i Urbanisme

28 OCTUBRE 2016 / PUBLICACIONS

Publicació del catàleg i diari de l'exposició “DESPLAÇAMENTS”, X Biennal Iberoamericana d'Arquitectura i Urbanisme, São Paulo (Brasil); inauguració del 10 al 12 d'octubre de 2016.

Comissaris: Ángela García de Paredes, Ignacio García Pedrosa.
Edició: Ministeri de Foment, Fundació Arquia, 2016.

Premi "Publicacions: Altres suports" a la col·lecció arquia/maestros a la X BIAU - São Paulo, 2016

10 OCTUBRE 2016 / AUDIOVISUALS

La Fundació Arquia rep el Premi Publicacions -categoria “Altres suports”- atorgat pel jurat de la X BIAU BIENNAL IBEROAMERICANA D'ARQUITECTURA I URBANISME, per la seva col·lecció arquia/maestros, dirigida per l'arquitecte Luis Fernández-Galiano.