• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

PROGRAMA DE REACTIVACIÓ PROFESSIONAL - Nova convocatòria 2018 - Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

Un pla personalitzat de suport, orientació i assessorament sociolaboral dissenyat per millorar l'ocupabilitat de professionals de l'arquitectura afectats per la crisi.

Arquia i Cáritas amplien el programa d'actuació per a la millora d'habitatges de famílies vulnerables

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

L'àmbit d'actuació del programa abastarà tot el territori nacional, tot i que en una primera fase es desenvoluparà preferentment a les províncies de Sevilla, Las Palmas, Cadis, Granada, Còrdova, Valladolid, Albacete, Salamanca, València i Huelva, sense excloure cap iniciativa que pugui sorgir a la resta d'Espanya.

Nou documental en DVD+llibre: arquia/documental 36. JOHN LAUTNER. ESPACIO INFINITO

13 JUNIO 2018 / AUDIOVISUALS

La col·lecció arquia/documental presenta el seu volum 36, el documental JOHN LAUTNER. ESPACIO INFINITO, dirigit per Murray Grigor (Estats Units, 2008-91').

La Declaració de Davos: per la qualitat de l'entorn construït.

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

La Fundación Arquia, juntament amb altres entitats de l'àmbit de la cultura, l'arquitectura i el patrimoni es donen cita a Madrid per mostrar el seu suport i adhesió a la declaració.

Menys arquitectura, més ciutat

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

V Congrés Internacional d'Arquitectura. "La qualitat de l'arquitectura i la ciutat no és un luxe, és un dret per a tots els ciutadans".

Decisió del jurat de la XI Convocatòria Concurs biennal de tesis d'arquitectura arquia/tesis 2017

31 MAYO 2018 / TESIS

Després de la reunió del jurat de la XI convocatòria del concurs biennal de tesis d'arquitectura, i de la respectiva decisió del concurs, ens complau anunciar les dues tesis premiades, així com les quatre mencions atorgades.

Decisió del jurat de la VI edició 2016-2017 del programa arquia/próxima

30 MAYO 2018 / PRÓXIMA

I avançament del VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA 2018

Arquia Banca i Creu Roja renoven la seva col·laboració

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

El programa contribueix a la reactivació laboral dels professionals de l'àmbit de l'arquitectura

Nous corresponsals del Blog Fundación Arquia

29 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

Ja podeu consultar la resolució del jurat de la II convocatòria de corresponsals del Blog de la Fundación Arquia. Enhorabona als guanyadors!

La ciudad sin cocina - Anna Puigjaner a arquetipos núm. 6

28 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

Manhattan és una ciutat construïda a base d'arquitectures inacabades, dependents entre si i que són les responsables que la ciutat funcioni tal com ho fa.