• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

PROGRAMA DE REACTIVACIÓ PROFESSIONAL - Nova convocatòria 2018 - Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

Un pla personalitzat de suport, orientació i assessorament sociolaboral dissenyat per millorar l'ocupabilitat de professionals de l'arquitectura afectats per la crisi.

Arquia i Cáritas amplien el programa d'actuació per a la millora d'habitatges de famílies vulnerables

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

L'àmbit d'actuació del programa abastarà tot el territori nacional, tot i que en una primera fase es desenvoluparà preferentment a les províncies de Sevilla, Las Palmas, Cadis, Granada, Còrdova, Valladolid, Albacete, Salamanca, València i Huelva, sense excloure cap iniciativa que pugui sorgir a la resta d'Espanya.

La Declaració de Davos: per la qualitat de l'entorn construït.

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

La Fundación Arquia, juntament amb altres entitats de l'àmbit de la cultura, l'arquitectura i el patrimoni es donen cita a Madrid per mostrar el seu suport i adhesió a la declaració.

Menys arquitectura, més ciutat

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

V Congrés Internacional d'Arquitectura. "La qualitat de l'arquitectura i la ciutat no és un luxe, és un dret per a tots els ciutadans".

Arquia Banca i Creu Roja renoven la seva col·laboració

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

El programa contribueix a la reactivació laboral dels professionals de l'àmbit de l'arquitectura

Nous corresponsals del Blog Fundación Arquia

29 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

Ja podeu consultar la resolució del jurat de la II convocatòria de corresponsals del Blog de la Fundación Arquia. Enhorabona als guanyadors!

La ciudad sin cocina - Anna Puigjaner a arquetipos núm. 6

28 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

Manhattan és una ciutat construïda a base d'arquitectures inacabades, dependents entre si i que són les responsables que la ciutat funcioni tal com ho fa.

Jo ja no crec en la indústria - GUILLERMO SANTOMÁ a Arquetipos núm. 5

23 ABRIL 2018 / FUNDACIÓ

"El disseny és un element ètic, estètic i polític alhora"

AMPLIACIÓ TERMINI D'INSCRIPCIÓ CONCURS CORRESPONSALS BLOG

06 ABRIL 2018 / FUNDACIÓ

NOVA DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ: 13 D'ABRIL A LES 12 del migdia.