• Páginas:

Notícies Fundación Arquia

17 OCTUBRE 2018 - RECORREGUT ARQUITECTÒNIC: TROBADES A LA CIUTAT DE MADRID

21 SEPTIEMBRE 2018 / PRÓXIMA

Conegueu els espais de l'itinerari i apunteu-vos-hi. Queden poques places!

'PLAZA' propuesta ganadora del concurso de la arquitectura del VI Festival arquia/próxima

20 SEPTIEMBRE 2018 / PRÓXIMA

El jurado ha valorado de la propuesta, el enriquecimiento del espacio como punto de diálogo.

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA: PRÀCTIQUES RELLEVANTS - 17 i 18 d'octubre de 2018 - Auditori CASA DEL LECTOR de MATADERO

17 JULIO 2018 / PRÓXIMA

Ja us hi podeu inscriure i descarregar el programa. Participeu en el concurs de l'arquitectura del festival i conegueu-ne les novetats.

ASSIGNACIÓ DE LA IV BECA D'EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENEDORIA

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid per al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

ASSIGNACIÓ FINAL BEQUES PRÀCTIQUES PROFESSIONALS 2018

10 JULIO 2018 / BEQUES

S'ha realitzat l'adjudicació de 24 beques per dur a terme pràctiques professionals a estudis europeus d'arquitectura, d'1 beca per dur a terme pràctiques de gestió cultural a la Fundación Arquia, i de 2 beques per dur a terme pràctiques professionals a la Fundación Metrópoli.

L'adjudicació de les 3 beques per a la realització de pràctiques professionals a l'Administració pública està pendent de la signatura del conveni amb el Ministeri de Foment.

ASSIGNACIÓ DE LA BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓ

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca de Recerca, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, per al desenvolupament d'un projecte de recerca a la ciutat de Nova York.

RESULTATS DE LA PRIMERA CONVOCATÒRIA DE DISSENY DE JOGUINA D'ARQUIA/SOCIAL

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓ

La creativitat i la qualitat destaquen en les 47 propostes presentades.