Notícies arquia / filmoteca

Acceso libre online al ciclo de audiovisuales BAUHAUS

09 MAYO 2019 / FILMOTECA

La Filmoteca de Arquitectura de Fundación Arquia abre al público el acceso online del ciclo de audiovisuales dedicado a la BAUHAUS. El ciclo es una recopilación de audiovisuales que hablan sobre la modernidad y la vanguardia promovida por la escuela alemana así como las figuras más relevantes implicadas con la escuela.

Ciclo Eventos: III Seminario Internacional de Arquitectura Moderna y Fotografía 2017

02 ABRIL 2019 / FILMOTECA

III Seminario Internacional de Arquitectura Moderna y Fotografía. Organizado por el Grupo de investigación FORM+ de la ETSAB, Universidad Politécnica de Barcelona, Noviembre 2017.

Ciclo Eventos: I "Minicongreso" de Teoría, Historia y Crítica de Arquitectura: Crítica Crisis

28 FEBRERO 2019 / FILMOTECA

I "Minicongreso" de Teoría, Historia y Crítica de Arquitectura: Crítica Crisis. Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Madrid, 30 de octubre  de 2018.

Ciclo " VI Festival Arquia/Próxima 2018: Prácticas Relevantes"

07 ENERO 2019 / FILMOTECA

VI Festival Arquia/Próxima 2018, bajo el lema PRÁCTICAS RELEVANTES celebrado el 17-18 de Octubre en Madrid.

Cicle: "Menos Arquitectura, más Ciudad" a arquia/filmoteca

29 OCTUBRE 2018 / FILMOTECA

V Congreso Internacional de Arquitectura organitzat per Fundación Arquitectura y Sociedad. Pamplona 13-14 de Juny 2018.

Cicles "SIAMF. Seminari Internacional d'Arquitectura Moderna i Fotografia"

27 NOVIEMBRE 2017 / FILMOTECA

Des de fa més de cent anys la fotografia s'ha consolidat com el principal canal de comunicació de l'arquitectura entre els arquitectes i la societat.

Cicle d'autor: "Juan Sebastián Bollaín" a arquia/filmoteca

21 NOVIEMBRE 2016 / FILMOTECA

Arquitecte i urbanista. Director, guionista i productor de cinema i televisió. Autor i editor de publicacions, principalment relacionats amb l'arquitectura i l'urbanisme. Professor de composició i urbanisme a l'ETSA de Sevilla i professor d'interpretació a l'Institut del Teatre de Sevilla (CAT).

La seva obra ha estat premiada en festivals de cinema i d'arquitectura internacionals: edificis, plans d'urbanisme, llibres, sèries de televisió, pel·lícules de ficció (llargmetratges i curtmetratges) i documentals. El 2009 es va exposar part de la seva obra al Museu Nacional Centre d'Art Reina Sofia de Madrid i a la Casa Encendida. La música callada és el seu últim projecte emès per televisió.

‘Rafael Aburto, arquitecto’ a arquia/filmoteca

28 SEPTIEMBRE 2016 / FILMOTECA

“Mai he estat important. Crec que he estat esmentat, res més.”

‘HIPER-TEXT’ a arquia/filmoteca

15 SEPTIEMBRE 2016 / FILMOTECA

Anna i Eugeni Bach, Calderon-Folch-Sarsanedas i Elii expliquen els seus projectes recents i les seves referències.