Notícies arquia / filmoteca

RCR a arquia/filmoteca

13 ENERO 2016 / FILMOTECA

Conferència pronunciada el 2003 per l'arquitecta Carme Pigem, de l'estudi RCR Arquitectes, al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Granada.

Carme Pigem explica la ubicació i l'entorn en què treballen i viuen, incidint en la influència que ha exercit en el seu treball i la seva metodologia per abordar els projectes. Amb seu a Olot, la capital de la Garrotxa, en un entorn prepirinenc, envoltats d'antics volcans i un paisatge que ha atret des de sempre artistes i pintors, elaboren una arquitectura essencial, visible des dels primers traços en pinzell dels croquis inicials i en la qual preval el llenguatge de l'entorn i els materials.

Posteriorment a la introducció del seu treball, Carme Pigem elabora un recorregut per obres construïdes i acaba amb els projectes en curs en aquell moment.

Ens mostra imatges, croquis i plànols de la Casa per a un Ferrer i una Perruquera (1996-2000), el Pavelló de Bany (1995-1998), la pista d'atletisme d'Olot i el pavelló annex (1991-2001), la Casa Mirador (1994-1999), el Restaurant Les Cols, entre altres obres ja desenvolupades o en projecte.

Accediu a la seva visualització a: http://kcy.me/2adw6.

Agraïm al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Granada que ens hagi cedit l'audiovisual i ens hagi autoritzat a incloure'l a arquia/filmoteca.