Notícies arquia / filmoteca

‘Siza X Siza’ a arquia/filmoteca

01 MARZO 2016 / FILMOTECA

Ja està disponible a arquia/filmoteca la presentació de la publicació “Siza X Siza” que va tenir lloc el 20 de novembre de 2015 a la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Madrid, i que va aplegar més de 250 persones en un acte d'homenatge a la trajectòria del reconegut arquitecte portuguès.

A la presentació hi van assistir professionals de referència del panorama mundial. A la taula del debat-col·loqui, que va conduir la periodista Anatxu Zabalbeascoa, hi van participar tres premis Pritzker d'arquitectura, Rafael Moneo,Eduardo Souto de Moura i el mateix Álvaro Siza, així com dues figures més que han col·laborat en l'elaboració d'aquesta publicació, l'arquitecte finlandès Juhani Pallasmaa i el crític nord-americà d'arquitectura David Cohn, corresponsal de la revista Architectural Record.

L'obertura de l'esdeveniment va ser a càrrec del president de la Fundació Arquia, Javier Navarro, i també hi van intervenir els editors de la publicació: el fotògraf i arquitecte Juan Rodríguez i l'arquitecte i urbanista Carlos Seoane.

Disponible en espanyol, anglès i portuguès.

Accediu a la seva visualització aquí.