Registreu-vos a la Fundació

Registra'm

Registreu-vos com a usuari de la Fundació als diferents perfils d'usuari, ho podeu fer com a arquitecte, estudiant, etc.

Usuari arquitecte
Accés a les convocatòries i concursos oberts per a usuaris registrats com a arquitectes així com accés als diferents serveis que FQ ofereix segons el vostre perfil.

Usuari estudiant
Accés a les convocatòries i concursos oberts per a usuaris registrats com a estudiants així com accés als diferents serveis que FQ ofereix segons el vostre perfil.

Usuari altres
Accés a algun dels serveis que FQ ofereix.

I PODREU:

Participar en les diferents convocatòries dels programes culturals que ofereix la Fundación Arquia segons el vostre perfil.

Comentar, votar i enviar a un amic les realitzacions del programa arquia/próxima o els projectes presentats a la convocatòria del programa arquia/becas.

Comprar les edicions de la Fundació, tant llibres com documentals.

Consultar l'estat de la vostra inscripció o participació en les convocatòries dels diferents programes culturals, mitjançant una comunicació directa i personalitzada amb la Fundació.

Modificar i actualitzar les dades del vostre perfil.

Compartir els vostres projectes amb altres usuaris de la Fundació i en altres xarxes socials com Facebook, Twitter, Youtube, etc.

Descarregar en PDF les publicacions descatalogades de la Fundació.

Participar en les seccions del fòrum arquia d'opinió.

Accedir al servei de visionament en línia gratuït de la Filmoteca mitjançant reproducció en temps real des de qualsevol dispositiu: IOS (Mac, iPad, iPhone) o Android (PC, tauleta, telèfon intel·ligent).

Us convidem a formar part d'aquesta comunitat d'estudiants i professionals de l'arquitectura i a participar-hi activament a través dels nombrosos serveis que t'oferim. La plataforma està en evolució contínua, estigueu informat de les properes actualitzacions, ja que hi ha nous serveis i programes importants per arribar.