Lan poltsari buruz

Arquia Fundazioak, arkitekturaren arloko lan harremanak eta lankidetzak bultzatzeko, lanpostuak sortzen eta lan aukera gehiago sortzen laguntzeko xedez, plataforman erregistratutako enpresen, erakundeen, arkitektura estudioen, elkarteen eta profesionalen eskura jartzen du doako Lan poltsa bat, eskaintzetan sartzen, argitaratzen edota izena ematen uzten diena.
Gainera, lan poltsa desberdinen direktorio bat eskaintzen du, argitaratzen diren lan eskaintzen tipologiaren eta kategoriaren arabera sailkatuta.

Lan eskaintzen bilatzailea eta lan poltsen direktorioa

Lan eskaintzen eta lan poltsen bilaketa egiteko, Fundazioaren orriak bilatzaile bat du eta, haren bidez irizpide zehatzen bidez iragazi eta bilaketa irizpideen araberako lan eskaintzaren edo lan poltsa egokienaren fitxa egokiena aurkitu ahal izango duzu, bizkor eta modu eraginkor batean.Kanpoko lan poltsak bereizteko garaian ezaugarri hauek hartzen diren kontuan: eremu geografikoa, sektorea, espezialitatea, arkitektoei edo ikasleei zuzentzen zaien, profil instituzionala edo enpresakoa duten, eskaintzen diren postuak edo lehiaketa den ala ez.

Sortu lan eskaintza

Lehenik eskatzaileak alta hartu behar du FQ erabiltzaile ziurtatu gisa.
Erregistratu ostean, saioa hasi behar duzu erabiltzailearekin eta pasahitzarekin, eta hona zuzendu behar duzu: Nire eremu pribatua > Nire eremu profesionala > lan poltsa, eta "Sortu eskaintza" botoia sakatu, horretarako gaitutako inprimakia betez. Eskaintza egiten duenak datuak publiko egin ala ez erabaki dezake, baita hautagaiak hautatu eta baztertu ere.

Lan eskaintzan izena ematea

Hautagaiak alta hartu behar du FQ erabiltzaile ziurtatu gisa.
Erregistratu ostean, saioa hasi behar duzu erabiltzailearekin eta pasahitzarekin eta ondoren Nire eremu pribatua > Nire eremu profesionala > lan poltsa aukerara joan behar duzu.Ondoren, sakatu eskaintza bakoitzean dagoen "Eman izena" botoia. CVa atxikitzeko edo FQ plataforman sortutako CV batekin lotzeko aukera eskaintzen dizu Fundazioak.