2 fasea: Lehiaketa

Lehiaketen galeria arquia / becas

Honi buruz arquia / becas

Beken xedea da hautagaiei trebakuntzan lortu dituzten ezagutzak osatzeko aukera eskaintzea praktika profesionalen bidez eta arlo profesionala eta akademikoa hurbiltzea , onuradunak kualifikatutako Europako Arkitektura ikasketetarako sarbidea erraztuz.
Era berean, programak Europa barneko mugikortasuna bultzatzen du, garapen pertsonalerako faktore aberasgarritzat hartzen baita. Praktikak, derrigorrez, bekaduna bizi den edo ikasten duen autonomia erkidegoa ez den beste batean dagoen arkitektura estudio batean egingo da.

Albisteak arquia / becas

XX CONVOCATORIA BECAS PRACTICAS PROFESIONALES 2019

08 ENERO 2019 / BEKAK

¡YA PUEDES INSCRIBIRTE!

24 becas de prácticas profesionales en estudios europeos de arquitectura + 3 becas de prácticas profesionales en la Administración Pública + 2 becas de prácticas profesionales en la Fundación Metrópoli + 1 beca de gestión cultural en la Royal Academy of Arts + 1 beca de gestión cultural en la Fundación Arquia + 2 becas de matrícula para la participación en el Campus de Ultzama 2019, organizado por la Fundación Arquitectura y Sociedad

2018AN PRAKTIKA PROFESIONALAK EGITEKO BEKEN BEHIN BETIKO ESLEIPENA

10 JULIO 2018 / BEKAK

24 beka esleitu dira Europako Arkitektura estudio profesionaletan praktikak egiteko, beka 1 Arquia Fundazioan kultura-kudeaketako praktikak egiteko eta  2 beka Metrópoli Fundazioan praktika profesionalak egiteko.

Praktika profesionalak administrazio publikoan egiteko 3 beken esleipena Sustapen Ministerioak hitzarmena sinatzeko zain dago.

AIRES MATEUS ETA EDUARDO SOUTO DE MOURA ARQUIA FUNDAZIOAREN XVIII. beken entrega-zeremonian

13 OCTUBRE 2017 / BEKAK

Gaur egungo arkitekturan erreferente den Manuel Aires Mateus portugaldar arkitekto ezagunak bere azken lana erakutsiko du konferentzia magistral batean, "PROIEKTU –HAUSNARKETA" Arquia Fundazioak antolatuta.