3 fasea: Emaitzak

Lehiaketen galeria arquia / becas

Honi buruz arquia / becas

Beken xedea da hautagaiei trebakuntzan lortu dituzten ezagutzak osatzeko aukera eskaintzea praktika profesionalen bidez eta arlo profesionala eta akademikoa hurbiltzea , onuradunak kualifikatutako Europako Arkitektura ikasketetarako sarbidea erraztuz.
Era berean, programak Europa barneko mugikortasuna bultzatzen du, garapen pertsonalerako faktore aberasgarritzat hartzen baita. Praktikak, derrigorrez, bekaduna bizi den edo ikasten duen autonomia erkidegoa ez den beste batean dagoen arkitektura estudio batean egingo da.

Albisteak arquia / becas

2018AN PRAKTIKA PROFESIONALAK EGITEKO BEKEN BEHIN BETIKO ESLEIPENA

10 JULIO 2018 / BEKAK

24 beka esleitu dira Europako Arkitektura estudio profesionaletan praktikak egiteko, beka 1 Arquia Fundazioan kultura-kudeaketako praktikak egiteko eta  2 beka Metrópoli Fundazioan praktika profesionalak egiteko.

Praktika profesionalak administrazio publikoan egiteko 3 beken esleipena Sustapen Ministerioak hitzarmena sinatzeko zain dago.

ÚLTIMOS DÍAS - CIERRE CONVOCATORIA BECAS DE PRÁCTICAS PROFESIONALES 2018

24 ABRIL 2018 / BEKAK

Fecha límite: lunes 30 de abril  de 2018 a las 12 del mediodía.

XIX CONVOCATORIA BECAS PRACTICAS PROFESIONALES 2018

31 ENERO 2018 / BEKAK

Más becas y nuevos destinos. Ya puedes inscribirte.

24 becas en estudios europeos de Arquitectura, 3 becas  en la Administración Pública2 becas en la Fundación Metrópoli1 beca  de gestión cultural en la Fundación Arquia.

AIRES MATEUS Y EDUARDO SOUTO DE MOURA en la XVIII ceremonia entrega de Becas de FUNDACIÓN ARQUIA

13 OCTUBRE 2017 / BEKAK

El prestigioso arquitecto portugués Manuel Aires Mateus, referente de la arquitectura actual, expondrá su obra reciente en una conferencia magistral titulada ‘PROYECTO – REFLEXIÓN’ organizada por la Fundación Arquia.