• Páginas:

XX CONVOCATORIA BECAS PRACTICAS PROFESIONALES 2019

08 ENERO 2019 / BEKAK

¡YA PUEDES INSCRIBIRTE!

24 becas de prácticas profesionales en estudios europeos de arquitectura + 3 becas de prácticas profesionales en la Administración Pública + 2 becas de prácticas profesionales en la Fundación Metrópoli + 1 beca de gestión cultural en la Royal Academy of Arts + 1 beca de gestión cultural en la Fundación Arquia + 2 becas de matrícula para la participación en el Campus de Ultzama 2019, organizado por la Fundación Arquitectura y Sociedad

2018AN PRAKTIKA PROFESIONALAK EGITEKO BEKEN BEHIN BETIKO ESLEIPENA

10 JULIO 2018 / BEKAK

24 beka esleitu dira Europako Arkitektura estudio profesionaletan praktikak egiteko, beka 1 Arquia Fundazioan kultura-kudeaketako praktikak egiteko eta  2 beka Metrópoli Fundazioan praktika profesionalak egiteko.

Praktika profesionalak administrazio publikoan egiteko 3 beken esleipena Sustapen Ministerioak hitzarmena sinatzeko zain dago.

AIRES MATEUS ETA EDUARDO SOUTO DE MOURA ARQUIA FUNDAZIOAREN XVIII. beken entrega-zeremonian

13 OCTUBRE 2017 / BEKAK

Gaur egungo arkitekturan erreferente den Manuel Aires Mateus portugaldar arkitekto ezagunak bere azken lana erakutsiko du konferentzia magistral batean, "PROIEKTU –HAUSNARKETA" Arquia Fundazioak antolatuta.

• Páginas:
  • <<