Albisteak arquia / próxima

IV. Arquia/próxima Edizioa 2012-2013

11 NOVIEMBRE 2013 / HURRENGOA

Caja de Arquitectos Fundazioak arkitekto gazteentzako 2012-2013ko arquia/próxima lehiaketaren IV. edizioa aurkezten du, gertuagokoa, eguneratuagoa eta parte hartzaileagoa den formatu batekin. Laugarren edizio honetan, arquia/próxima lehiaketak gazteek arkitekturari buruzko foro handi bat osatzeko erronkari ekiten dio inoiz baino indartsuago eta, horretarako, erabiltzaileen arteko interakzioa errazten du, epaimahaiarekin aktiboki parte hartzea arquia/próxima atari berriaren bidez eta sare sozialen bidez etengabe harremanetan egotea. Laster parte hartu ahal izango duzu foroaren webgunean. www.foroarquiaproxima.es helbidean ikus dezakezu aurrerapen bat. HARTU PARTE DEIALDIAN ETA 15.000 EURO IRABAZ DITZAKEZU!

Titulazioa azken hamar urteetan lotu baduzu (2002ko urtarriletik aurrera aurtengo ediziorako), PARTE HARTU www.arquia.es/proxima lehiaketan eta 15.000 euroko arquia/próxima 2014 saria irabazi ahalko duzu.

Zure lanak igo eta eguneratzeko epea 2014ko otsailaren 28an amaituko da.

Kontsultatu parte-hartzeko baldintzak www.arquia.es/proxima webgunean edo erantsitako fitxategian.