Albisteak arquia / próxima

ARQUIA/PRÓXIMA V. FOROA 2016: ETORKIZUN INPERFEKTUA

24 AGOSTO 2016 / HURRENGOA

Dagoeneko eman dezakezu izena 2016ko urriaren 19tik 21era Malagako Unibertsitateko Paraninfoan egingo den V. arquia/próxima 2016 foroan.

Arquia Fundazioak garatzen dituen programa kulturak arkitektoniko ezberdinen barne, aipagarria da arkitekto gazteen sustapenerako laguntza. Fundazioaren eskutik arkitekto gazteei zuzendutako programa kultural ezberdinen artean sortutako sinergia guztiak ekitaldi bakar batean bildu dira, hain zuzen ere ARQUIA/PRÓXIMA V. FOROA, MALAGA 2016 izenekoan. Datorren urrian ospatuko da Malagako Unibertsitateko paraninfoan.

l PROGRAMA osoa deskarga dezakezu HEMEN

EMAN IZENA: Forora joan nahi baduzu, ezinbestekoa da izena ematea. Zuzenean eman dezakezu izena HEMEN. Izena emateko azken eguna urriaren 10a da.

BOZKATU zure obra gogokoena eta irabazi Arquia Fundazioaren liburu/dvd sorta bat. Boto kopuru gehien lortzen duen obrak LINEAKO BOZKETEN SARIA jasoko du V. arquia/próxima Foroa 2016:ETORKIZUN INPERFEKTUA ekimenaren barne.

Arquia Fundazioko presidente eta arquia/próxima programaren V. edizioaren komisarioak ARQUIA/PRÓXIMA SARIA, 15.000 eurokoa, eta ARQUIA/INNOVA SARIA , 3.000 eurokoa emango ditu. Bi sariak urriaren 20ean iragarriko dira.

Ekitaldia zuzenean jarraitu ahal izango da streaming bidez, eta aurrerago Arquia Fundazioaren hitzaldien atalean argitaratuko da.

Informazio gehiago: