arquia/argitalpenak ataleko albisteak

Deskargatu doan arquia/tesis 14: "Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam" Julián Galindo González.

08 MAYO 2013 / ARGITALPENAK

Fundazioak deskatalogatuta dauden arquia/tesis bildumako argitalpenak pdf formatuan berreskuratzen jarraitzen du. Fundazioaren webgunean erregistratutako erabiltzaileen eskura jarri dugu, doan deskargatu eta bistaratu ahal izateko, arquia/tesis bidumako 14. argitalpena pdf formatuan: Julián Galindo Gonzálezen "Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam" Julián Galindo Gonzálezena, Fundazioak 2003. urtean editatua.

Hirigintza modernoaren indartzea islatzen duen Plan baten azterketa sakonaren emaitza da lan hau. Sarritan gaizki interpretatzen den momentu historikoa eta gehiegitan gure hirien aldiriek helarazten duten hondamenaren irudi horrekin lotzen dena, non eraikuntzak, bloke irekien forma hartuta, bata bestearen ondoan antolatzen diren, gutxi gorabehera hurbil, baina haien artean hartu-emanik ezartzeko gaitasunik gabe eta multzoaren ideiatik urrun.