arquia/argitalpenak ataleko albisteak

FAD 2013 Sariak: arquia/tesis 36 "El plan Poché", FAD 2013 Pentsamendu eta Kritika Saria, eta La Cimbra 10 "La arquitectura como arte impuro", finalista.

03 JUNIO 2013 / ARGITALPENAK

Epaimahaiak FAD 2013 Pentsamendu eta Kritikari Saria eman dio arquia/tesis bildumako Raúl Castellanos Gómezen "Plan Poché" lanari, beste bi argitalpenekin batera, eta finalista gisa goraipatu du La Cimbra bildumako Antón Capitelen "La arquitectura como arte impuro" lana, beste lau lanekin batera. Bi argitalpenak Caja de Arquitectos Fundazioak editatu ditu.

FAD 2013 Sarien ekitaldia eta entrega datorren uztailaren 11n burutuko da FAD erakundearen hurrengo egoitzan: Bartzelonako Disseny Hub, Plaza de les Glòries 37-38 helbidean.

Arkitektura eta Interiorismoaren alorreko FAD sariak FADfest-aren hirugarren edizioaren barne daude, urtero FAD diseinu-sariak biltzen dituen ekitaldia eta 2013ko ekainaren 25etik uztailaren 11ra bitartean Bartzelonan ospatuko dena.

Kontsultatu hemen FAD Pentsamendu eta Kritikari Saria ematen duen epaimahaiaren akta.

Hemen kontsulta ditzakezu 2013 Arkitektura eta Interiorismoaren alorreko Sarietan hautatutako lanak eta lan finalistak.