arquia/argitalpenak ataleko albisteak

2014ko FAD sariak: arquia/tesis 37 "Utopías domésticas" eta arquia/tesis 38 "La tradición innovada" 2014 FAD Pentsamendu eta Kritika Sariak, eta arquia/documental 29 "Acústica visual" finalista.

19 MAYO 2014 / FUNDAZIOA

Juan Calatrava, Antonio Pizza eta Moisés Puentek osatutako epaimahaiak, aurkztutako 20 lanak aztertu ondoren, erabaki du FAD 2014 Pentsamendu eta Kritikaren Saria ex-aequo ematea honako argitalpenei: arquia/tesis 37 "Utopías domésticas. La casa del Futuro de Alison y Peter Smithson" Nieves Fernández Villalobosena eta arquia/tesis 38 "La tradición innovada. Escritos sobre regresión y modernidad" Juan Domingo Santosena. Halaber finalista izendatu dute, beste hiru lanekin batera, arquia/documental 29. ikus-entzunezko lana: "Acústica Visual. La modernidad de Julius Shulman" Eric Brickerrena. Arquia Fundazioak editatzen ditu arquia/tesis eta arquia/documental bildumak.

Kontsultatu hemen FAD 2014 Pentsamendu eta Kritika Saria ematen duen epaimahaiaren akta. Kontsultatu hemen FAD Sarien 2014ko edizioan Pentsamendu eta Kritika kategorian saritutako eta finalista izendatutako lanak, bai eta gainera kategorietako lan finalistak eta sarituak.