arquia/argitalpenak ataleko albisteak

arquia/aldizkaria IX. BIAU Geografia berriak. Testuinguru iberoamerikarrak.

18 NOVIEMBRE 2014 / ARGITALPENAK

Atseginez jakinarazten dizut dagoeneko deskargagai dagoela arquia fundazioan erabiltzaile egiaztatu eta ziurtatuentzat IX BIAU Geografia berriak. Testuinguru iberoamerikarrak.

Arquia Fundazioak eskaintzen dizun PDF ikustaileak dokumentua orrialdeka edo osorik eta doan inprimatzen edo deskargatzen uzten dizu. Gainera, beste eginbide batzuk ere baditu, adibidez, oharrak txertatzea, proiektu interesgarriak markatzen uzten dizun orri markatzailea eta editatzeko eta marrazteko tresnen hautapen bat.

Argentinako Rosario hirian, 2014ko urrian egin zen Arkitektura eta Hirigintzari buruzko IX. Biurteko Iberoamerikarraren egunkariak edizio honetan saritutako 30 lan saridunak biltzen ditu. Lan haiek aurkeztu ziren 1.000 proposamen baino gehiagoren artean hautatu ziren. Lan horiek, arkitekturaren eskalan, gizartearen, teknologiaren eta klimaren testuingurua eta eskaerak barne hartzen dituzten hiri arkitektura eta diseinuko proiektu onenen isla dira.Era berean, azpiegituren eskakizunak barne hartzen dituzten, tentsio ekonomikoak ebazten dituzten, Iberoamerikako ekologiak baloratzen dituzten eta gizarte kohesioaren alde egiten duten geografiak berriak eraikitzen laguntzen duten lurralde eta hiri mailako ekimenak eta estrategiak ere saritu dira.

Gainera, egunkariak Arkitektura eta Hirigintzako Sari Iberoamerikarra eman dioten Fruto Vivasen biografia eta bost lanen xehetasunak ere baditu, IX. BIAUren zuzendari izan diren Francisco Burgos eta Ginés Garridoren IX BIAUri buruzko gaien testuekin eta biurtekoaren kontzeptua eta diseinua gauzatu zituen FRPOk Biurtekoan egindako erakusketari buruzko testuekin batera.