arquia/argitalpenak ataleko albisteak

Arquia Fundazioak FIERA 2014 saria jaso du ETSAUNen

17 NOVIEMBRE 2014 / ARGITALPENAK

Arquia fundazioak FIERA V 2014 saria jaso zuen, pasa den azaroaren 6an Nafarroako Unibertsitateko Arkitektura Eskolan egin zen ekitaldian, FIERA V Arkitektura Editorialen eta Aldizkarien Nazioarteko Azokan. Gerardo García-Ventosak, Arquia fundazioko zuzendariak, jaso zuen hitzaldien saioan emandako saria.

FIERA azokaren V. edizioa 2014ko azaroaren 3tik 6ra egin zen.Ekitaldia izena hartzen ari da arkitekturako aldizkarien editoreen eta zuzendarien eta Arkitektura zabaltzen espezializatutako eztabaida editorialetan foroetan.Standen gune bat du eta bertan aldizkarien azken aleak erakusten dira eta hitzaldien saio luze bat izan ohi du, non aukeratutako editoreek beren editoretza lerroak eta hurrengo argitalpenak aurkezten dituzten.

Edizio honetan DPA, Arquia fundazioa, Revista de Arquitectura, Palimpseto, TC Cuadernos eta DC Papers editorialek eta aldizkariek hartu zuten parte.

FIERA sariak, ekitaldiaren itxiera dira, eta arkitektura zabaltzen, zentzu zabalenean, bai euskarri fisikoan (papera), ikus entzunezkoan edo sarean, nabarmendu diren pertsonak, erakundeak edo ekimenak nabarmentzeko eman ohi dira. Azokaren beste edizioetan hauek izan dira saridunak: Arquitectura Viva aldizkaria (FIERA II), Luis Fernández-Galiano zuzendariak ordezkatu zuen; Casabella aldizkaria (FIERA III), Francesco Dal Co zuzendariak ordezkatu zuen, eta Tectónica aldizkaria (FIERA IV), Carlos Quintans zuzendariak ordezkatu zuen.