Arquia Fundazioari buruzko albisteak

ARQUIA/PRÓXIMA 2012-2013 PROGRAMAREN IV. EDIZIOAREN EPAIMAHAIAREN ERABAKIA

19 JUNIO 2014 / HURRENGOA

Epaimahaia apirilaren 28an bildu zen Madrilgo Caja de Arquitectos Fundazioaren egoitzan, edizio honetan aurkeztu ziren 670 lan berrietatik 221 aurrehautatu zituen eta sareko katalogoan sartuko diren 120 lan aukeratu zituen, baita egileek IV. ARQUIA/PRÓXIMA 2014 FOROAN: FUERA aurkezteko aukera izango dituzten 29 lanak, datorren URRIAREN 23an Granadan. Foro horretan emango dira ezagutzera:

ARQUIA/PRÓXIMA 2014 SARIA, 15.000 eurokoa

eta 4 lerroetako sariak:

OBRA BERRIA/PROIEKTU SARIA

INTERIORISMO ETA BIRGAITZE SARIA

KULTURA, IKERKETA ETA PRESTAKUNTZA SARIA

HIRIA ETA LURRALDEA SARIA

Beste sari hauekin batera:

ONLINE BOZKETAREN SARIA

KOMUNIKAZIO SARIA

IRITZIAREN SARIA

120 lan katalogatuei eta 29 lan hautatuei dagokienez, epaimahaiak saritu nahi izan ditu arkitekturaren balioa berreraikitzen duten proiektuak, gizartearen eta herritarren, hiriaren, industriaren eta lurraldearen arteko hitzarmen berrien bidez. Hitzarmen horien bidez birdefinitu egiten da arkitektoaren papera, publikoaren eta pribatuaren arteko eta bertakoaren eta atzerritarraren arteko harreman berrien abantailak azaleratzeko gai den gizarte-eragile aktibo gisa. Epaimahaiak biziki goraipatu ditu alderdi historikoa, kritikoa, ekologikoa eta soziala aldarrikatzen dituzten proiektu arkitektonikoak, kapitalaren eta arkitekturaren, ingurumenaren eta gizartearen soberakinen kudeaketaren bidez.

Akta eta lanen zerrenda deskarga dezakezu beherago.

ZORIONAK KATALOGOAN SARTUTAKO ETA HAUTATUTAKO GUZTIEI!